11 شهریور 1394
شماره خبر: 148364

کمیته استقبال از مهر در منطقه 9 شهرداری کرج تشکیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کمیته استقبال از مهر در منطقه 9 شهرداری کرج تشکیل شد


با هدف مهیاسازی شهر برای بازگشایی مدارس، کمیته استقبال از مهر در منطقه 9 شهرداری کرج تشکیل شد تا دانش آموزان سال تحصیلی جدید را بدون مشکلاتی اعم از ترافیک آغاز نمایند.
حسین عطایی عنوان کرد: همزمان با نزديك شدن به آغاز سال تحصيلي جديد و بازگشايي مدارس، طرح استقبال از مهر در دستور كار معاونت ها و واحدهای مختلف این منطقه قرار گرفت. طی این طرح زیباسازی فضاهای اطراف مدارس، اصلاح هندسی معابر، کنترل و هدایت ترافیک در محدوده واحدهای آموزشی و... مد نظر قرار می گیرد. این مدیر با بیان اینکه در طرح مذکور ساماندهی و زیباسازی مدارس منطقه هدفگذاری شده است، رنگ آمیزی دیوارها، پاکسازی جداره های این مراکز آموزشی از نوشته های غیرمجاز، رنگ آمیزی سرعتگیرها و جمع آوری پسماند از مجاورت مدارس، خط کشی حیاط، پاکسازی و لایروبی این مکانها، نصب تابلوها و علائم هشداردهنده و سایر اقدامات ایمنی و ترافیکی را از اهم فعالیتهای برنامه ریزی شده این کمیته در آستانه فصل بازگشایی مدارس ذکر کرد.
سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج ادامه داد: در حال حاضر احصاء نیازها و مشکلات موجود در راستای استقبال مطلوب از فصل بازگشایی مدارس صورت گرفته و با تقسیم وظایف بین کمیته های تشکیل شده، در صدد رفع آنها برآمده ایم. به گفته عطایی، مدرسه به عنوان مکانی برای تعلیم و تربیت آینده سازان فردای این مرز و بوم از اهمیت خاصی برخوردار است و همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس، شاهد انجام اقداماتی از سوی شهرداری کرج به منظور آماده سازی فضا برای حضور مجدد دانش آموزان در کلاس های درس می باشیم. وی خاطر نشان کرد: همچنین طی هماهنگی های به عمل آمده با پلیس راهور و نیروی انتظامی، تمهیدات لازم به منظور روان سازی ترافیک و مقابله با هرگونه ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی اتخاد گردیده و تلاش می کنیم دانش آموزان در فضایی آکنده به محبت و مهربانی قدم به محیط آموزشی مدارس گذاشته و سالی با هدف های بزرگ تحصیلی را آغاز نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود