12 شهریور 1394
شماره خبر: 148408

سیستم جامع جمع آوری آمار و اطلاعات به نسخه جدید ارتقاء یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سیستم جامع جمع آوری آمار و اطلاعات به نسخه جدید ارتقاء یافت


قائم مقام و معاون برنامه ریزی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از ارتقاء سیستم جامع جمع آوری آمار و اطلاعات به نسخه جدید خبر داد.
محمد زارع با اعلام این خبر گفت: به دنبال ارتقاء نرم افزار فرابر از نسخه 15 به 17، دوره آموزشی ویژه این نرم افزار برای کارشناسان حوزه آمار برگزار شد. این مسئول در این خصوص گفت: سیستم جمع آوری آمار و اطلاعات (فرابر) یک سیستم نرم افزاری است که جمع آوري و گردآوري آمار مربوط به عملکرد، موجودي ها، رويدادها و... از سيستم ها، واحدها، بخش ها و يا سازمان هاي تابعه و تحت پوشش را برعهده گرفته و آنها را در قالب گزارشات مديريتي در اختيار مديران قرار مي دهد.
سازمان فاوا مغز عملیاتی شهرداری کرج است
وی در ادامه افزود: این نرم افزار چندین سال است که در مجموعه سازمان فاوا راه اندازی شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است. پشتیبانی از این نرم افزار به صورت مستمر صورت می گیرد و در سال جاری ارتقاء نسخه قدیمی این نرم افزار به نسخه جدید صورت گرفت. زارع تصریح کرد: با کمک اين نرم افزار آماری، کليه اعداد، ارقام و آمارهای ثبتی که نشانگر وضعيت فعاليت ها است، جمع آوري شده و گزارشات مورد نظر توسط گزارش ساز از دل آنها به سادگي استخراج مي شود. لذا برای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات که مغز عملیاتی شهرداری کرج است و داده های اطلاعاتی در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، نرم افزارهایی از این دست و گزارشاتی که از آن استخراج می شود اهمیت ویژه ای دارد. قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان فاوا در پایان تاکید کرد: بر همین اساس سازمان همواره به روز رسانی و ارتقاء، بهبود و توسعه این نرم افزار را در دستور کار خود دارد و این دوره آموزشی نیز در دو جلسه 6 ساعته به منظور آموزش ابزارهای جدیدی که به نرم افزار اضافه شده اند و رفع اشکال در خصوص این ابزارها برای کارشناسان حوزه آمار برگزار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود