22 آبان 1391
شماره خبر: 14875

بیمارستان و آرامستان؛ نیازهای اساسی مناطق جنوبی شهرستان کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بیمارستان و آرامستان؛ نیازهای اساسی مناطق جنوبی شهرستان کرج

سپیدار آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر کرج گفت: بیمارستان و آرامستان از نیازهای اصلی مناطق جنوبی شهرستان کرج هستند و در این میان شهر محمدشهر با جمعیتی بالغ بر 136‏هزار نفر در اولویت قرار دارد.
نادر ایزدبین ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: در رابطه با احداث بیمارستان در محمدشهر جلساتی را با دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برگزار کرده ‏ایم و در این رابطه مقرر شده است پروسه ساخت بیمارستان 74 تخت خوابی امام حسین‏(ع) که در ورودی شهر قرار گرفته با سرعت بیشتری پیش برود. به گفته ایزدبین امید آن می رود ساخت چند فاز از این بیمارستان که دارای امکانات متنوعی است و به نوعی در سطح استان تهران و البرز کم نظیر است در سال 92 به اتمام برسد.
شرایط برای دفن اموات کسانی که تمکن مالی ندارند سخت است
این مسئول در جای دیگری از سخنانش عنوان کرد: یکی دیگر از نیازهای اصلی در منطقه وجود یک آرامستان است و متاسفانه به خاطر عدم وجود این مهم شرایط برای دفن اموات کسانی که تمکن مالی برای پرداخت هزینه‌های کفن و دفن را ندارند بسیار سخت شده است. رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر ادامه داد: در حال حاضر نقاطی را در رابطه با ساخت یک آرامستان وسیع برای محمدشهر پیشنهاد کرده ‏ایم و اعضای شورای شهر درحال پیگیری این مهم هستند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود