22 آبان 1391
شماره خبر: 14888

اجرای پروژه جدول گذاری و آسفالت در اراضي طرح ساماندهي مهرشهر کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اجرای پروژه جدول گذاری و آسفالت در اراضي طرح ساماندهي مهرشهر کرج

سپیدار آنلاین: مدیر طرح ساماندهی تپه مرادآب کرج از اجرای پروژه جدول گذاری و آسفالت در اراضي طرح ساماندهي مهرشهر در محدوده منطقه 12 شهرداری خبر داد.
حسین عطایی اظهار داشت: در راستای تحقق نهضت آسفالت که مورد تاکید شهردار کرج بود، از ابتدای سال جاری تاکنون از سوی این مدیریت اقدامات لازم برای تحقق این مهم انجام شده است. وی افزود: در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان و ساکنین اراضی طرح ساماندهی در محدوده منطقه 12 و مهرشهر اقدامات لازم نسبت به اجرای عملیات جدول گذاری، زیرسازی در این محله انجام شد. این مسئول عنوان کرد: در این زمینه همچنین اجرای پروژه آسفالت در خیابان 24 متری ضلع شمالی قطعه سه منتهی به بلوار 20متری عرفان نیز اجرا شد. عطایی ادامه داد: اجرای محور مذکور منتهی به بازار روز کیانمهر است و با هدف اجرای تعهدات طرح ساماندهی و سهولت تردد ساکنان در منطقه مذکور انجام شده است.
مدیر طرح ساماندهی تپه مرادآب کرج یادآور شد: یکی از اولویتهای این مدیریت شناسایی و رفع مشکلات شهروندان در حوزه خدمات رسانی به خصوص آسفالت و بافتهای فرسوده است که در سال جاری نیز برنامه های مطلوبی در نظر گرفته شده است. وی اعلام کرد: به طور قطع با حمايت و همكاري اعضاي شوراي اسلامي شهر، چنين اقداماتي از سوي شهرداري افزايش می يابد و به صورت جدي تري دنبال خواهد شد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود