23 شهریور 1394
شماره خبر: 149059

اجرای عملیات زیرسازی در بلوار باهنر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای عملیات زیرسازی در بلوار باهنر


مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از اجرای عملیات زیرسازی در بلوار باهنر خبر داد و گفت: بهسازی و مناسب سازی معابر موجب تسهیل در تردد وسایط نقلیه و عابرین پیاده می شود که این مهم در اولویت فعالیت های سازمان عمران قرار گرفته است.
علی سلطانی مقدم افزود: اجرای عملیات زیرسازی بلوار باهنر در دست اقدام می باشد که تاکنون زیرسازی لاین جنوبی آن به طول 900 متر و همچنین لاین شمالی از کیلومتراژ 0 تا 450متر به پایان رسیده است. این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: اجرای عملیات زهکشی و هدایت آبهای سطحی لاین شمالی بلوار به طول 50 متر توسط این سازمان آغاز شده که با اجرای نهر بتنی و استفاده از لولهPVC فاضلابی به بهره برداری خواهد رسید. وی یادآور شد: اجرای عملیات زیرسازی، پخش، آب پاشی و کمپکت لایه اساس در لاین جنوبی نیز به حجم 3960 متر مکعب صورت گرفته است.
مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج با اشاره به شروع عملیات زیرسازی از کیلومتراژ 450 تا 900 متر با عرض 22 متراعلام کرد: این سازمان سعی دارد پروژه مذکور را به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان در اسرع وقت به بهره برداری برساند.
اتمام عملیات ساخت و نصب اسکلت سوله های مجتمع تعمیرگاهی
سلطانی مقدم در بخش دیگری از سخنانش گفت: مجتمع تعمیرگاهی سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه که از سوی سازمان عمران و نوسازی شهرداری این کلانشهر در حال احداث است، اکنون با پایان مرحله عملیات ساخت و نصب اسکلت سوله ها در وضعیت مطلوبی قرار گرفته و تا افتتاح زمان زیادی پیش رو ندارد. این مسئول شهری با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: تاکنون اجرای عملیات نصب اسکلت 3 سوله با کاربری تعمیرگاه، کارواش و پنوماتیک در شهرک صنعتی سیمین دشت به پایان رسیده است. وی در ادامه متراژ این 3 سوله را مجموعا 3 هزار و 500 مترمربع ذکر و اعلام کرد: تعمیرات، صافکاری و نقاشی، کارواش، انبار روغن و همچنین آزمایشگاه آنالیز روغن، از جمله کاربری سوله های نصب شده می باشد. وی خاطر نشان کرد: از جمله اهداف احداث پروژه تعمیرگاهی اتوبوسرانی، تسهیل و سرویس دهی به مسافرین و همچنین کمک به ناوگان حمل و نقل عمومی می باشد که به همت عوامل اجرایی سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در دست اقدام قرار گرفته است.
سلطانی مقدم در پایان دقت، سرعت و کیفیت در اجرای عملیات این پروژه را از اولویت های این مجموعه عنوان کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود