24 شهریور 1394
شماره خبر: 149157

سه طرح عمران شهری در چهارباغ ساوجبلاغ به بهره برداری رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 سه طرح عمران شهری در چهارباغ ساوجبلاغ به بهره برداری رسید


سه طرح عمرانی فرهنگی با حضور استاندار البرز، مسوولان شهرستان ساوجبلاغ و خانواده معظم شهدا توسط شهرداری چهارباغ به بهره برداری رسید.
شهردار چهارباغ درآیین افتتاح این طرح ها گفت: ساختمان شهرداری با زیربنای چهارهزارمتر مربع از جمله این طرح ها است که در چهار طبقه و در زمینی به مساحت پنج هزارو 500 مترمربع احداث شده است. حسین رنجی افزود: برای احداث این ساختمان با اسلکت بتنی بالغ بر 80 میلیارد ریال هزینه شده است. وی بیان داشت: پارک تفریحی مهدی آباد به مساحت 22 هزار مترمربع و با اعتبار 31 میلیارد ریال دیگر طرح گشایشی است که طی 14 ماه با داشتن امکاناتی از جمله نمازخانه، ساختمان مدیریت و تاسیسات ، زمین چمن مصنوعی و جاده تندرستی محوطه بازی کودکان پیست دوچرخه سواری، پارکینگ و سرویس بهداشتی برای استفاده شهروندان مهدی آبادی آماده شده است. وی اظهارداشت: همچنین کتابخانه عمومی مهدی آباد با زیربنای 700 مترمربع با اعتباری بالغ برهفت میلیارد ریال درمدت 9 ماه ساخته شده است. شهردارچهارباغ گفت: طرح های دیگری نیز به منظور خدمت رسانی به مردم در این شهر در دست اجراست که تا دهه مبارک فجر آماده بهره برداری می شود.
در حاشیه افتتاح این طرح ها مراسم جشنی نیز به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در پارک مهدی آباد با حضور شهروندان شهر چهارباغ وهنرمندان برگزار شد. همچنین گزارشی از عملکرد شورای اسلامی شهر چهارباغ نیز ارایه شد. شهرچهارباغ با جمعیت 80 هزار نفر در شهرستان ساوجبلاغ ودرغرب کرج مرکز البرز قراردارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود