28 شهریور 1394
شماره خبر: 149407

استعفای دسته‌جمعی اعضای شورای شهر طالقان در اعتراض به تغییر طرح جامع شهر طالقان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

استعفای دسته‌جمعی اعضای شورای شهر طالقان در اعتراض به تغییر طرح جامع شهر طالقان


رئیس شورای شهر طالقان از استعفای دسته جمعی اعضای شورای این شهر در اعتراض به تغییرات ایجاد شده در طرح جامع شهر طالقان خبرداد.
محب الله رفیعی اظهار کرد: این استعفا در اعتراض به تغییرات ایجاد شده در طرح جامع شهر طالقان صورت گرفته است. وی افزود: پس از دوازده سال پیگیری مستمر و تصویب این طرح در شورای برنامه ریزی تهران، استان و تصویب در شورای عالی مسکن و شهرسازی کشور که با حضور وزیر در تاریخ20/11/ 93 صورت گرفت، ابلاغ طرح مذکور در دستور کار قرار گرفت. این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه پس از گذشت هفت ماه از زمان تصویب، این طرح با تغییرات عمده ای ابلاغ شده است که به هیچ وجه پاسخگوی مردم نیست و قابلیت اجرا ندارد. رفیعی ادامه داد: تغییرات ایجاد شده در این طرح با توجه به وضعیت 10 سال گذشته شهر طالقان صورت گرفته و نه تنها مشکلات مردم را در حوزه‌های مختلف از جمله ساخت و سازهای غیرمجاز مرتفع نمی‌کند بلکه معضلات را دو چندان می‌سازد.
رییس شورای شهر طالقان تصریح کرد: اعضای شورای شهر طالقان در اعتراش به این تغییرات استعفای دسته جمعی خود را به صورت مکتوب به استانداری البرز ارائه کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع هستند. وی در پایان اجرای طرح اولیه تصویب شده در شورای معماری و شهرسازی کشور را مهم‌ترین خواسته اعضای شورای شهر دانست و گفت: چرا باید در طرح تصویب شده تغییرات سلیقه‌ای اعمال شود، افرادی که این تغییرات را لحاظ کرده‌اند گویا از اعضای شورای شهر به وضعیت طالقان واقف‌تر هستند لذا اعضا با استعفای خود کلید شهر را به این مسئولان واگذار می‌کنند تا شهر را اداره کنند.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود