4 مهر 1394
شماره خبر: 149743

خدمات شهری فصل تازه ای از مهر را در شهر رقم زد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خدمات شهری فصل تازه ای از مهر را در شهر رقم زد


معاون خدمات شهری شهرداری کرج به اقدامات انجام گرفته از سوی این معاونت در هفته گذشته که مقارن با آغاز هفته دفاع مقدس و فصل شروع مدارس بود، اشاره کرد و برپایی رژه 31 شهریورماه را از جمله این فعالیت ها خواند.
حسن مدیرروستا با اعلام این مطلب اظهار داشت: به منظور برپایی این رژه که با حضور مسئولان شهری و استانی انجام گرفت، تعداد 20 حلقه گل به منظور تکریم و پاسداشت جایگاه و خدمات ارزشمند فرماندهان دفاع مقدس، به فرماندهان حاضر در آیین رژه تقدیم شد. وی اضافه کرد: از جمله وظایف محوله به معاونت خدمات شهری شهرداری کرج برای برپایی این مراسم، تهیه مقدمات و امکانات برگزاری رژه بود که به این منظور ضمن گل آرایی جایگاه رژه، تعداد یک هزار صندلی برای استقرار مهمانان تهیه شد. به گفته مدیرروستا، ایجاد آمادگی و حضور خودروهای آتش نشانی و خدمات موتوری در مراحل برگزاری رژه از فعالیت هایی بود که با هدف برپایی هر چه باشکوه تر مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس، انجام گرفت. مدیرروستا بیان داشت: برای مراسم رژه امسال 30 دستگاه اتوبوس برای جابجایی لشکر 23 تکاور نیروی زمینی ارتش به محل رژه در نظر گرفته شد و تعداد 50 دستگاه اتوبوس نیز رژه روندگان را به پادگان قدس حصارک بالا و مسیر عکس آن انتقال داد. این مسئول یادآور شد: ایجاد ایستگاه صلواتی در مسیر انتقال مدعوین به جایگاه نیز از جمله اقدماتی بود که توسط همکاران این معاونت در روز رژه و در پی شستشوی خیابان اصلی محل رژه و خط کشی باند تخصیص یافته به این امر انجام گرفت.
اجرای عملیات مضاعف پاکسازی سطح شهر
وی به رئوس فعالیت های این معاونت در زمینه بازگشایی مدارس نیز اشاره کرد و اذعان داشت: عملیات پاکسازی مضاعف سطح شهر، خط کشی معابر، بازسازی و نصب علائم و تابلوهای هشداردهنده بویژه در نقاط تردد دانش آموزان، لکه گیری آسفالت محوطه مدارسی که از سوی آموزش و پرورش به این دستگاه معرفی شده بودند و نیز مرمت و بازسازی فضای سبز موجود در مدارس با هدف ایجاد فصلی باشکوه از تعلیم و تربیت برای دانش آموزان توسط شهرداری کرج و با محوریت معاونت خدمات شهری انجام گرفت. مدیرروستا به حضور برخی مسئولان این معاونت در جشن بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی نیز اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به اینکه تهیه مکتوبات و بسته های آموزشی و فرهنگ شهروندی از جمله تدابیر مشترک آموزش و پرورش و شهرداری کرج برای ایجاد آینده بهتری در محیط شهری ایران کوچک طی سال های آینده است، تعدادی از معاونان و مسئولان معاونت در روز اول مهر در برخی مدارس شهر حضور یافته و در خصوص اهمیت عملکرد شهرداری و معاونت خدمات شهری برای آنان سخنرانی کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود