6 مهر 1394
شماره خبر: 149889

اهداف، استراتژیها و روشهای خدمت رسانی شفاف و روشن باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اهداف، استراتژیها و روشهای خدمت رسانی شفاف و روشن باشند


قائم مقام شهردار کرج، تاکید کرد:اهداف، استراتژیها و روشهای خدمت رسانی که با محوریت دستگاه خدمات رسان شهری با عنوان شهرداری صورت می گیرد؛ شفاف و روشن باشد.
محمدرضا رضاپور با بیان این مطلب افزود: با مشخص بود مسیر حرکت، سیاستها و برنامه ریزی های تدوین شده و قابل ارائه توسط مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای اسلامی شهر معنا می یابد و تحقق آن نیز تضمین می شود. وی با بیان اینکه باید نظارت و کنترل کافی بر فعالیت های سازمانی توسط مسئولان و مدیران شهری صورت گیرد، عنوان کرد: این اقدام باید با هدف افزایش اطلاعات و انگیزه کارمندان و ارتقاء کارآمدی سیستم مدیریت شهری انجام شود. رضاپور ، اظهارداشت: شورای اسلامی شهر نیز بر این موضوع که اهداف و استراتژیهای خدمت رسانی باید شفاف و قابل درک باشد، تاکید و اصرار دارد؛ بی شک با مشخص و هموار بودن راه و مسیر خدمت رسانی، کارآمدی سیستم تضمین می شود؛ ضمن آنکه با تحقق این رویکرد ارائه خدمت به شهروندان به صورت پایدار و مستمر صورت می گیرد. وی، اضافه کرد: علاوه بر آنچه گفته شد با تحقق فرآیند و رویکرد عنوان شده کیفیت خدمات رسانی قابل اندازه گیری می شود و می توان از میزان مطلوب بودن خدمات و کیفیت آن نیز آگاه شد؛ همچنین با بهره گیری از این مسائل و موضوعات شهری رصد و فضا برای رفع چالش ها و مشکلات احتمالی فراهم می شود.
نقشه فعالیتها و اقدامات شهری تدوین شود
قائم مقام شهردار کرج در ادامه، تدوین نقشه فعالیت ها و اقدامات شهرداری را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه وقتی نقشه فعالیت های متنوع شهری در دسترس باشد، می توان آنها را رصد کرد، افزود: با تحقق این مهم نقاظ قوت و ضعف برنامه ها آشکار می شود و سیستم مدیریت شهری می تواند با توان و آگاهی بیشتری در صدد رفع مشکلات و تقویت نقاط مثبت برنامه ها برآید. رضاپور ، نقش برنامه ریزی و رصد برنامه های قابل اجرا در شهر را یادآور شد و افزود: با تحقق این مهم می توان به ایده آلهای مدیریت بر شهر دست یافت و به تبع آن نیز توسعه پایدار را در بطن جامعه شهری مشاهده کرد.
وی، اظهارداشت: مردم نیز به عنوان مهمترین مخاطبان دریافت خدمات شهری باید از فرآیند فعالیتهای صورت گرفته در سیستم مطلع شوند بر این اساس بر اطلاع رسانی دقیق در راستای اجرای برنامه ها و اهداف مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورای شهر و شهرداری تاکید می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود