6 مهر 1394
شماره خبر: 149891

تقویت روحیه ایثارگری در جامعه، امنیت و آرامش را در پی دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تقویت روحیه ایثارگری در جامعه، امنیت و آرامش را در پی دارد


مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با بیان اینکه روحیه ایثارگری همانند هشت سال دفاع مقدس باید پاس داشته شود، گفت: تقویت این روحیه، آرامش، آسایش و امنیت را در جامعه بدنبال دارد.
محمدرضا زین العابدینی در نشست مشترک با مدیران این سازمان که با حضور عباس سعیدی کیا مدیر منطقه 5 شهرداری کرج در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما رسالتی در حفظ آثار و ارزش های فرهنگ اصیل خود علی الخصوص در آثار ارزشمند دفاع مقدس داریم که باید به آن بپردازیم. این مسئول با اعلام اینکه شهدا الگوهای بسیار خوبی برای مردم و نسل جوان جامعه در مسیر سعادت‌مندی هستند، عنوان کرد: وقایع دفاع مقدس باید از سوی رزمندگان، فرماندهان و یادگاران جنگ تحمیلی در پایگاه‌های مقاومت بسیج و ارگان‌های دولتی روایت شود تا نسل جوان با آرمانهای شهدا آشنا شوند. زین العابدینی یادآور شد: در این راستا گرامی‌داشت افتخارآفرینان هشت سال دفاع مقدس می‌تواند بسیار مهم و تأثیرگذار باشد، در واقع باید فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو کنند که تهدیدات دشمنان علیه ایران همیشه بوده و این دشمنی‌ها ادامه دارد و روز به روز افزایش می‌یابد.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج گفت: امروز وارث ایثار و فداکاری‌های کسانی هستیم که به ما درس اخلاق و انسانیت آموختند، آسایش، امنیت و عزت امروز ما مرهون و وام‌دار فداکاری‌های تمام رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس است. وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره بر لزوم استمرار برگزاری جلسات شورای هماهنگی در سازمان پارکها اظهار داشت: برگزاری این جلسات به طور قطع می تواند در پیشبرد اهداف متعالی سازمان موثر باشد. این مسئول در ادامه از برگزاری مراسم افتتاحیه پارک بهشت خبر داد و اضافه کرد: این مراسم در روزهای آینده با حضور مسئولان شهری و اعضای شورای شهر در منطقه 10 شهرداری کرج افتتاح می شود. زین العابدینی در پایان این جلسه از تمامی دست اندرکاران و عوامل اجرایی که در برپایی چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج دخیل بودند، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود