7 مهر 1394
شماره خبر: 149969

آتش نشانان سربازان جسور سنگر خدمت اند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آتش نشانان سربازان جسور سنگر خدمت اند


عضو شورای اسلامی شهر کرج با تبریک روز آتش نشان بر تلاشگران این عرصه پیگیری مطالبات آنها را ضروری عنوان کرد.
مصطفی سعیدی سیرایی جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه تلخ منا را تسلیت گفته و با خانواده های این عزیزان ابراز همدردی کرد. این عضو شورا در ادامه ولادت با سعادت امام علی النقی (ع) و روز آتش نشاني و ايمني را به کارکنان پرتلاش این حوزه تبریک و از جانفشانی شبانه روزي آتش نشانان غیور و ترويج گران فرهنگ ايمني تقدیر و تشکر کرد. سعیدی سیرایی با بیان اینکه آتش نشان سربازان جسور سنگر خدمت اند، بیان کرد: اختصاص این روز در تقویم کشور به منظور پاسداشت حماسه آفريني و از خود گذشتگي آتش نشانان ميهن اسلامي مان در عرصه دفاع مقدس است، غيور مرداني که با اخلاص و احساس مسئوليت، به امر خطير خدمت رساني به آسيب ديدگان ناشي از حملات دشمن پرداختند و برگ زرين ديگري از ايثار و جوانمردي را در تاریخ اين مرز و بوم ثبت كردند. این عضو شورای شهر بیان کرد: هم اکنون نیز اين حميت و از جان گذشتگی در بدنه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداريها جاري و ساري است و این قشر پرتلاش پیرو همكاران فقيد و حماسه ساز خود هستند. وی تاکید کرد: با توجه به سختی کار و ایثار این قشر، پیگیری مطالبات آنها باید به جد مورد توجه قرار گیرد. سعیدی سیرایی به سرفصل این مطالبات اشاره و بیان کرد: ایجاد آشپزخانه مجزا به منظور بهره مندی این قشر از دو وعده غذای گرم با توجه به ماموریتهای محوله و شیفتهای تعیین شده همانند سایر کلانشهرها، استفاده از بیمه طلائی به دلیل ماموریتها و خطرات احتمالی و تبعات آن برای شهرداری ، پرداخت افزایش هزینه لباس با توجه به عملیاتی بودن آن و استفاده از کفش ایمنی ، کمربند، اورکت ، کت و لباس فرم بخشی از موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.
این عضو پارلمان شهری ادامه داد: پرداخت سختی کار با توجه به شرایط ویژه و اختصاص پاداش یکی دیگر از موضوعاتی است که به منظور ارتقاء سطح روحیه کاری این زحمت کشان باید مدنظر قرار دهد.
این عضو شورای شهر در ادامه به مکاتبات انجام شده در این زمینه با شهرداری اشاره کرد و گفت: تاکنون چندین نامه با سرفصل موضوعات اشاره شده به شهرداری کرج ارسال گردیده که پاسخ مناسبی در این زمینه دریافت نشده است و امید می رود جهت ارتقاء روحیه و قدردانی از این قشر شاهد اقدام مناسب شهرداری باشیم ضمن اینکه شورای شهر نیز با قاطعیت از ارسال هرگونه لایحه در این خصوص استقبال می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود