24 آبان 1391
شماره خبر: 14997

آغاز عملیات بهسازی و ساماندهی بلوار خلیج فارس در منطقه 10

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 آغاز عملیات بهسازی و ساماندهی بلوار خلیج فارس در منطقه 10

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 10 شهرداری کرج از تخصیص اعتبارات جهت آغاز عملیات اجرایی بهسازی و ساماندهی بلوار خلیج فارس (جاده شهریار) خبر داد.
منوچهر غفاری در جمع معتمدین فردیس کرج افزود : این مسیر که یکی از ورودی های مهم و اصلی استان البرز می باشد با توجه به تاکید شهردار کرج و با تخصیص اعتبارات کافی عملیات اجرایی این پروژه در سه فاز از اوایل آبان ماه سال جاری آغاز شده است. مدیر منطقه 10 شهرداری کرج در ادامه اظهار داشت :این مسیر که از هفت جوی شهرستان شهریار شروع و تا ورودی شهرک صنعتی سیمین دشت شهرستان کرج ادامه پیدا می کند،به طول 800 متر و عرض 35 متر است که فاز نخست و دوم آن تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.
وی ضمن تشریح عملیات اجرایی این پروژه که در سه فاز انجام خواهد شد بیان كرد :در فاز نخست این پروژه زیباسازی، بهسازی فضای سبز و در فاز دوم پروژه با ساماندهی ورودی کارگاههای صنعتی مجاور، زیبا سازی، نور پردازی، نصب المان شهری و نقاشی دیواری کارگاههای مجاور ادامه پیدا می کند كه اميد مي رود با توکل به خدا، همت همکاران و مساعد بودن شرایط جوی دو فاز آن تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد. وی در خصوص فاز سوم این پروژه گفت:فاز سوم این پروژه که با هدف ایجاد پارک خطی (در حاشیه بلوار) و استفاده از آن به عنوان کمپ مسافران گذری پیش بینی شده است، تا پایان سال جاری و همزمان با استقبال از نوروز 1392 به بهره برداری خواهد رسيد. وی در پایان اظهار امیدواری كرد با انجام چنین اقداماتی بتوانیم در راه خدمت رسانی به شهروندان گام های موثری را برداریم. نبود مرکز بهداشتی، مشخص نشدن وضعیت اراضی 110 درخصوص اعمال ماده 110 قانون شهرداری ها، عدم وجود مراکز فرهنگی و ورزشی در سطح منطقه، وجود متکدیان در سطح شهر و ... بخشی از مشکلات و معضلات شهری بود که معتمدین به شرح آن پرداختند. در ادامه غفاری مدیرمنطقه 10 در خصوص هر یک از مشکلات به صورت مبسوط توضیحاتی را ارائه كرد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود