7 مهر 1394
شماره خبر: 149999

بیش از 47 هزار مترمربع عملیات تراش و روکش آسفالت معابر اجرا شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 بیش از 47 هزار مترمربع عملیات تراش و روکش آسفالت معابر اجرا شد


مدیر منطقه 1 شهرداری کرج از اجرای 47 هزار مترمربع عملیات تراش و روکش آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی این منطقه طی شش ماهه ابتدای سال 94 خبر داد.
مصطفی خدابین عنوان کرد: به همت حوزه عمران منطقه 1 شهرداری کرج در شش ماه گذشته بیش از 47 هزار مترمربع از معابر سطح منطقه با استفاده از 9 هزار تن آسفالت، تراش و روکش شدند.
مدیر منطقه 1 شهرداری کرج اظهار داشت: انجام عملیات جدولگذاری چهار هزار و 500 مترمربع با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان و عملیات پیاده روسازی در هزار و 500 مترمربع با صرف هزینه 100 میلیون تومانی از دیگر اقدامات این حوزه در مدت مذکور می باشد. خدابین در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد حوزه فضای سبز این منطقه از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره کرد و گفت: کاشت انواع درختچه به تعداد 7 هزار اصله، کاشت گل های فصلی به تعداد دو هزار و 500 عدد و عملیات هرس و فرم دهی 500 اصله درخت از جمله این اقدامات می باشد. این مسئول افزود: در راستای آبیاری عرصه های سبز منطقه 1 شهرداری کرج نیز سیستم آبیاری قطره ای در چهار هزار مترمربع انجام شد و آزادسازی هزار و 300 اصله طوقه درختان درگیر با آسفالت و بتن هم اجرایی شده است.
رفت و روب 60 هزار مترمربع از معابر سطح منطقه، جمع آوری 18 هزار تن زباله و پاکسازی و امحاء پوسترهای تبلیغاتی در 30 هزار مترمربع از فعالیت های حوزه خدمات شهری این منطقه در نیمه نخست سال 94 بود که مدیر این منطقه از آنها خبر داد. وی در پایان یادآور شد: رنگ آمیزی جداول در 60 هزار متر، تسطیح زمین های بایر در 160 هزار مترمربع و لایروبی انهار و کانال ها به طول 24 هزار متر از دیگر عملکردهای این حوزه می باشد که با جدیت هرچه تمام انجام شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود