8 مهر 1394
شماره خبر: 150047

تجلیل معاون خدمات شهری از جان نثارانی که با آتش می جنگند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 تجلیل معاون خدمات شهری از جان نثارانی که با آتش می جنگند


معاون خدمات شهری شهرداری کرج به مناسبت فرا رسیدن روز آتش نشان، ضمن حضور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این دستگاه خدماتی و تجلیل از نیروهای خدوم آن، با تقدیم لوح تقدیری، از خدمات این قشر گمنام و ایثارگر تجلیل کرد.
جانشین معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، به نمایندگی از معاونت مربوطه در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این دستگاه حضور پیدا کرد و در دیدار حضوری با کارمندان ستادی و عملیاتی این سازمان، پیام معاون را به گوش مسئولان این نهاد خدمت رسان رساند و خدمات و ایثارگری های نیروها را مورد تقدیر و تجلیل قرار داد. وی همچنین با تقدیم لوح تقدیری از سوی حسن مدیرروستا؛ معاون خدمات شهری شهرداری کرج به مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، فعالیت نیروهای این سازمان که با گذشت و ایثارگری بسیار همراه است را دارای ارزش فراوان و اجر نزد خداوند متعال دانست. در پیام معاون خدمات شهری به مدیرعامل سازمان آمده است:
بسمه تعالی
آتش نشان پرتلاش و فداکار جناب آقای سهراب شهبانی
مدیرعامل محترم سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی
تشکر و سپاس، مخصوص انسان هایی است که ایثارگرانه جان خود را به مخاطره می اندازند تا صحت و سلامت را برای هموطنان خود به ارمغان آورند. به مناسبت فرا رسیدن روز هفتم مهرماه، روز شکوهمند ایمنی و آتش نشانی، فرصت را مغتنم شمرده، در کمال امتنان و به منظور قدردانی از زحمات جنابعالی و همکاران پرتلاش تان، که جان خود را در طبق اخلاص می گذارید تا به دیگران زندگی دوباره بخشید، این لوح سپاس تقدیم محضر ایثارگرانه شما می گردد. از این رو از درگاه خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در سایه الطاف حضرت ولی عصر(عج) تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای خواستارم.
حسن مدیرروستا
معاون خدمات شهری و رئیس هیئت مدیره

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود