9 مهر 1394
شماره خبر: 150159

لزوم استفاده از علوم جدید و فناوری های نوین

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لزوم استفاده از علوم جدید و فناوری های نوین


رییس شورای اسلامی شهر شیراز استفاده از علوم جدید و فناوری های نو را از ملزومات کار روابط عمومی ها ذکر کرد و گفت: جایگاه روابط عمومی ها باید ارتقا پیدا کند تا بهتر بتواند اهداف و وظایف سازمانی خویش را دنبال کند.
غلام مهدی حقدل در آیین افتتاحیه بیست و چهارمین نشست کمیته روابط عمومی شهرداری‌ کلان‌شهرهای کشور، با اشاره به وقوع فاجعه منا، اظهار داشت: حکام بی کفایت عربستان باید پاسخگوی خون های ریخته شده بی گناهان باشد. وی به تشریح ظرفیتهای متنوع شیراز پرداخت و با اشاره به وجود 700 امامزاده واجب التعظیم در استان فارس گفت: مردم شیراز از گذشته به ولایتمداری مشهور بودند و همین امر باعث می شد بزرگان و امامزاده های واجب التعظیم به دلیل ظلم و جور حکام به این شهر بیایند. رییس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: 100 امامزاده بزرگوار در استان فارس دارای شجره نامه رسمی هستند و جایگاه ممتازی به شیراز دادند. حقدل با اشاره به پیشینه انقلابی شهر شیراز گفت: تقدیم بیش از 5 هزار شهید والامقام و حضور در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی و پس از آن در برهه های مختلفی از جمله فتنه سال 88، همگی گواه این مطلب است. وی با بیان اینکه شیراز در زمینه پزشکی نیز رتبه برتر را در کشور دارد، خاطرنشان کرد: پیوند کبد که تنها در شیراز انجام می شود و پیوند دیگر اعضای بدن از جمله این برتری است. رییس شورای اسلامی شهر شیراز کم بودن آلایندگی نسبت به دیگر کلانشهرها را از جمله مزیتهای صنعتی نبودن شیراز عنوان کرد و گفت: این مزیت در کنار دیگر ظرفیتها فرصت مناسبی برای تقویت گردشگری اسلامی است. حقدل با اشاره به اینکه شیراز پس از تهران و مشهد، سومین شهری است که از خدمات قطار شهری بهره مند شد، گفت: فاز نخست خط یک متروی شیراز به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی خط دو نیز آغاز شده است. وی با اشاره به ترافیک روان شیراز گفت: این امر بدلیل تسهیلات شهرداری و توجه شهروندان شیرازی به نکات شهروندی است. حقدل با بیان اینکه شیراز از نظر میراثی جزو 10 نقطه برتر دنیا است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاج افتخار عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران را بر سر این شهر گذاشتند.
جایگاه روابط عمومی ها باید ارتقا پیدا کند
رییس شورای اسلامی شهر شیراز با دعوت از سرمایه گذاران سایر شهرها برای سرمایه گذاری در شیراز گفت: صفای مردم شیراز مزید علت است که شهر ما مفتخر به پذیرایی از میهمانان زیادی در تعطیلات مختلف باشد. حقدل با بیان اینکه رابطه شورای اسلامی و شهرداری شیراز ممتاز است، خاطرنشان کرد: در کنار جدیت در انجام وظایف، تعامل خوبی با شهرداری داریم بطوری که اختلافی از شهرداری و شورای شهر شیراز به گوش مردم نمی رسد. وی با اشاره به بودجه 2 هزار و 760 میلیاردی شهرداری شیراز در سال 94 گفت: با تشکیل شوراها رشد درآمد و بودجه سالانه فزاینده شد.
رییس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه درآمدهای شهرداری کلانشهرها قابل توجه است، گفت: متاسفانه این موضوع برخی افراد را در دولت و مجلس نگران کرده است. حقدل با بیان اینکه شورا منتخب مردم و شهرداری خادم آنها است، خاطرنشان کرد: اینکه برخی افراد با احساس نگرانی، محدودیتهایی ایجاد می کنند، اشتباه است. وی عدم تشریح خدمات بزرگ شهرداری ها برای مردم را یک ضعف دانست و گفت: اگر شهروندان بدانند عوارضی که به شهرداری پرداخت می کنند در چه بخش هایی هزینه می شود با رضایت آن را پرداخت می کنند. رییس شورای اسلامی شهر شیراز استفاده از علوم جدید و فناوری های نو را از ملزومات کار روابط عمومی ها ذکر کرد و با تاکید بر ضرورت اداره شهرها بصورت علمی خاطرنشان کرد: جایگاه روابط عمومی ها باید ارتقا پیدا کند تا بهتر بتواند اهداف و وظایف سازمانی خویش را دنبال کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود