12 مهر 1394
شماره خبر: 150318

تیم کشتی شهرداری کرج عازم مسابقات قهرمانی کلانشهرهای کشور شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تیم کشتی شهرداری کرج عازم مسابقات قهرمانی کلانشهرهای کشور شد


مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از اعزام تیم کشتی این مجموعه به مسابقات قهرمانی کشتی کلانشهرهای کشور خبرداد.
اسماعیل پاکزاد با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه مسابقات مذکور در مشهد برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این مسابقات با هدف توجه به ورزش قهرمانی و پرورش و ترویج روحیه ورزشی همه ساله در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود. این مسئول در خصوص افتخارات تیم کشتی در سال های قبل عنوان کرد: در مسابقات سال گذشته تیم شهرداری کرج توانست مقام سوم را از آن خود کرده و در این دوره نیز با آمادگی کامل و تمرینات منظم برای کسب بهترین نتایج عازم شد. وی ضمن اعلام آمادگی تیم کشتی و کادر فنی جهت حضور در این مسابقات که از 12 مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد، گفت: کشتی گیران این دوره از مسابقات در هشت وزن به رقابت می پردازند. مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج اضافه کرد: فرید والی وند در وزن 57 کیلو گرم، شهاب اسدی در وزن 61 کیلو گرم، علی اشرف زاده در وزن 65 کیلوگرم و محمدرضا سرگو در وزن 70 کیلوگرم در تیم کشتی شهرداری کرج حضور دارند. پاکزاد، حامد رضایی در وزن 74 کیلوگرم، مسعود مددی در وزن 86 کیلوگرم، سهیل یوسفی در وزن 97 کیلوگرم و علیرضا محمدی در وزن 125 کیلوگرم را از دیگر اعضای این تیم نام برد و گفت: تیم اعزامی به سرپرستی علی خلج و مربی گری علیرضا یوسفی هدایت می شوند.
این مسئول در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد: با توجه به تلاش اعضای تیم به منظور آمادگی بالا، امید است شاهد قهرمانی تیم شهرداری کرج در این دوره از مسابقات باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود