15 مهر 1394
شماره خبر: 150545

برگزاری جشنواره كودك در پاركهای بانوان كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برگزاری جشنواره كودك در پاركهای بانوان كرج


مسئول پارکهای بانوان سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از برگزاری جشنواره کودک در باغهای جهان و ریحان خبر داد و گفت: همچنین همایشهایی با موضوع تکریم خانواده نیز در پارکهای بانوان برگزار خواهد شد.
لیلا ذاکرزاده اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کودک، از سوی سازمان و با همکاری NGO های فرهنگی، جشنواره روزکودک در پارکهای بانوان کرج (باغهای جهان و ریحان) برگزار می شود.
وی افزود: این جشنواره روز پنج شنبه 16 مهرماه جاری از ساعت 9 صبح الی 12 در محل باغ جهان واقع در جهانشهر برگزار می شود که انجمن دوستدار کودک و یک مهد کودک به اجرای برنامه های ویژه کودکان مانند نقاشی، گریم، قصه گویی و ... می پردازند. این مسئول عنوان کرد: جشنواره مذکور در روز یکشنبه 19 مهرماه جاری از ساعت 10 الی 12 ظهر با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و موسسه کودکان کار و خیابان کیانا در باغ ریحان واقع در پارک شهید چمران برگزار خواهد شد. ذاکرزاده در بخش دیگری با اشاره به فرا رسیدن 17 مهر روز خانواده و تکریم بازنشستگان اعلام کرد: به همین مناسبت از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همایشی با عنوان "روش های خلق شادی در یک خانواده ایرانی" از ساعت 10 در باغ جهان برگزار می شود که با ارائه خدمات رایگان پزشکی همراه است. مسئول پارکهای بانوان سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: همچنین در روز جمعه 17 مهرماه جاری نیز همایش "رازهای یک خانواده خوشبخت" از ساعت 10 الی 12 در محل باغ ریحان پارک شهید چمران برگزار خواهد شد.لازم به ذکر است که شرکت در این جشنواره ها و همایشها برای تمامی بانوان علاقمند رایگان است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود