25 آبان 1391
شماره خبر: 15078

لايروبي كانال هاي اصلي منطقه 8 كرج در حال انجام است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لايروبي كانال هاي اصلي منطقه 8 كرج در حال انجام است

سپیدار آنلاین: مدير منطقه 8 شهرداري كرج از انجام عمليات لايروبي كانال هاي اصلي انتقال فاضلاب و آبهاي سطحي در منطقه خبر داد.
عباس سعيدي كيا در گفتگو با پايگاه خبري مديريت شهري كرج، با اشاره به فرا رسيدن فصول بارندگي بر تسريع در انجام عمليات تاكيد كرد و افزود: لايروبي انهار و كانال هاي سطح منطقه در دستوركار قرار گرفته و در حال انجام است. اين مسئول عنوان كرد: نيروهاي اجرايي در منطقه 8 شهرداري كرج آمادگي كامل براي مقابله با آب گرفتگي در سطح منطقه را دارند.
وي با بيان اينكه يكي از روشهاي مناسب مقابله با آب گرفتگي، پيش بيني زمان وقوع و هشدار به موقع است، بيان كرد: اين مسئله اگر به نحو مناسب و موثري انجام شود حفظ جان و اموال مردم را در پي خواهد داشت. مدير منطقه 8 شهرداري كرج، جمع آوري آب هاي سطحي را موجب تسهيل در رفت و آمد شهروندان دانست و افزود: با تحقق اين مهم ايمني تردد عابرين به خصوص اشخاص كهنسال و معلولان تضمين مي شود. سعيدي كيا بر ضرورت لايروبي كانال هاي سطحي تاكيد و ذكر كرد: اين مهم موجب جلوگيري از آبگرفتگي خيابان ها در زمان بارش باران مي شود. اين مسئول با بيان اينكه لايروبي كانال ها بايد روزانه و به طور مستمر انجام شود، عنوان كرد: به منظور ارتقا بهداشت زيست محيطي انجام اين عمل ضروري است. وي سلامت شهروندان را امري ضروري دانست و افزود: حفظ و ارتقا بهداشت زيست محيطي به منظور سلامت شهر و جلوگيري از آلودگي و بيماري، همكاري شهروندان را نيز مي طلبد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود