21 مهر 1394
شماره خبر: 150917

وضعیت پل های عابر پیاده در دست اقدام و نصب شده در کرج تشریح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

وضعیت پل های عابر پیاده در دست اقدام و نصب شده در کرج تشریح شد


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، از وضعیت پل های عابر پیاده در حال احداث داخل شهر خبر داد و گفت: هم اکنون پنج پل عابر پیاده مکانیزه و معمولی در حال طی مراحل آماده سازی است.
احمد افضلی این مطلب را اعلام کرد و بیان داشت: یکی از این پل ها در بلوار شهید بهشتی محدوده خیابان انقلاب و المهدی قرار دارد؛ دیگر پل های این مجموعه در بلوار علامه جعفری تقاطع گلزار شهدا، حدفاصل چهارراه های کارخانه قند و مصباح(روبروی ساختمان شهرداری منطقه 2)، جاده ملارد بعد از پل سرحدآباد روبروی اداره دارایی و نیز جاده محمدشهر روبروی شهرک نهال و بذر در حال آماده سازی است.
وی، گفت: هدف از ساخت و نصب این سازه های ترافیکی، کاهش ترافیک ناشی از تردد شهروندان در معابر و نیز تسهیل در عبور و مرور همچنین افزایش ایمنی افراد می باشد. معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اضافه کرد: با نصب این پل ها علاوه بر ایجاد امنیت جانی و مالی برای شهروندان و تسهیل در عبور و مرور، افزایش کیفیت بصری شهر در حوزه مبلمان شهری را شاهد خواهیم بود. افضلی به پل های عابر پیاده اجرا شده مورد بهره برداری قرار گرفته در مدت اخیر نیز اشاره کرد و اذعان داشت: 9 پل عابر پیاده در سطح شهر در سال جاری تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است. به گفته وی، این پل ها در معابری از جمله بلوار شهید بهشتی – چهارراه طالقانی روبروی هلال احمر، بلوار شهید چمران روبروی درب شرقی دانشگاه پردیس کشاورزی، بلوار امامزاده حسن روبروی درب غربی دانشگاه پردیس کشاورزی، دو ضلع غرب و شرق زیرگذر دانش آموز، بلوار مظاهری نبش مهدیه، بلوار موذن تقاطع جهازی ها، میدان دانشگاه – بلوار جمهوری اسلامی قبل از روگذر شهدای روحانی و نیز بلوار بسیج نصب شده و هم اکنون مورد استفاده شهروندان کرجی قرار دارد. افضلی بیان داشت: همچنین پل عابر پیاده واقع در ایستگاه شهرداری کرج پیش از این به صورت معمولی نصب شده بود که با اقدام معاونت، این پل هم اکنون به آسانسور مجهز شده تا سالمندان و افراد کم توان امکان استفاده راحت تر از پل عابر پیاده را پیدا کرده و از ورود به خیابان ها و افزایش احتمال وقوع حادثه ممانعت به عمل آید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود