پیام های فرهنگی در قاب تبلیغات شهرجدید هشتگرد
سپیدارآنلاین: گروه شهری
شهرداری شهر جدید هشتگرد اقدام به استفاده از فضاهای تبلیغاتی شهر به منظور انتقال مفاهیم اخلاقی، فرهنگی، مذهبی، هنری و اجتماعی به شهروندان کرده است.
پیام های فرهنگی در قاب تبلیغات شهر جای گرفت. حسین عابدین زاده مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید در این باره گفت: شهرداری شهر جدید هشتگرد اقدام به استفاده از فضاهای تبلیغاتی شهر به منظور انتقال مفاهیم اخلاقی، فرهنگی، مذهبی، هنری و اجتماعی به شهروندان کرده است لذا روابط عمومی با استفاده از فضاهای تبلیغاتی که در اختیار دارد به انتقال مفاهیم اخلاقی و ایجاد فضای زیبای بصری اقدام نموده است. ایشان با تأکید بر استقبال گسترده شهروندان از پیام های فرهنگ ساز اضافه کرد: سعی شده است در این پیام ها تمامی گروه های جامعه لحاظ شوند و پیام ها با جملات ملموس و جذاب به خواننده انتقال یابد. استفاده از فضاهای تبلیغاتی اولین گام در راستای انتقال مفاهیم یاد شده به شهروندان می باشد و در این مسیر از تمامی امکانات در اختیار شهرداری استفاده خواهد شد. به گفته عابدین زاده آموزش های اجتماعی یکی از وظایف اصلی شهرداری ها می باشد و روابط عمومی به عنوان سخنگوی این نهاد اجرایی نقش به سزایی در اجرا و عینیت بخشی به اهداف شهرداری بر عهده دارد. ایشان بیان کرد: فضاهای اختصاص یافته به درج پیام های اخلاقی، اجتماعی و ... پس از مدت زمان تعیین شده با جملات جدید جایگزین می شود و استقبال مردم نشان داده نسبت به این پیام ها اقبال مطلوبی وجود دارد و سعی می شود این پیام ها به صورت موردی در جشن های مختلف و اجتماعاتی که شهروندان در آن مشارکت دارند استفاده شود. عابدین زاده تصریح کرد: اولویت فضاسازی شهری تغییر رفتار اجتماعی است و در این زمینه فضاهای خوبی تعریف شده و همچنین با استفاده از تابلوی تبلیغات روان به انتقال مفاهیم اخلاقی به شهروندان جهت تغییر فضای عمومی شهر اقدام کرده ایم. ایشان در انتها ضمن تأکید بر تاثیرگذاری این پیام های فرهنگی و اخلاقی گفت: تبلیغات محیطی و استفاده از بنر و بیلبورد یک رسانه انتخابی نیست بلکه در معرض دید تمامی اقشار جامعه قرار دارد به همین سبب باید کل جامعه را برای انتخاب جملات یا طرح های گرافیکی آن در نظر گرفت.