6 آبان 1394
شماره خبر: 151720

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت عمران شهر جدیدهشتگرد برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت عمران شهر جدیدهشتگرد  برگزار شد


آیین تودیع مهندس توکلی و معارفه مهند س میریان به عنوان مدیرعامل شرکت عمران با حضور معاون وزیر راه و شهر سازی ،اعضای شورای اسلامی شهر جدید و معاون شهردار برگزار شد.
محمود پایکاری دبیر شورای اسلامی ضمن تشکر از زحمات مهندس توکلی و خوش آم به مهندس میریان تاکید کرد : شهر جدید هشتگرد تابع قوانین شهر های جدید می باشد و در قانون مناطق مختلف این شهر ها تاکید شده است سازنده ی شهر پس از انجام زیر ساخت های لازم مناطق مختلف شهری را تحویل شهرداری می دهد و شهرداری طبق قانون موظف به نگه داری و خدمات دهی به آن مناطق می باشد . وی افزود :شهر جدید با ورود مسکن مهر تغییر و تحولاتی شده است که همکاری کامل و تنگاتنگ شرکت عمران و شهرداری ودیگر ارگان ها جهت کاهش مشکلات شهروندان ضروری می باشد.
پایکاری ضمن اشاره به استعداد های بالقوه و امکانات و منابع در دسترس شهر جدید هشتگرد اعلام داشت : این شهر دارای استعداد های بالقوه ای در منابع انسانی ،آب و هوا ، دسترسی به شریان های اصلی ترانزیتی ، ترافیک روان و .... می باشد و باید سیاست های مجموعه مدیریت شهری شورا ی اسلامی ، شهرداری وشرکت عمران در راستای افزایش جذاب سرمایه گذاری در شهر جدید باشد
در انتهای مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس توکلی جهت ادامه خدمت زیرپرچم ایران هدیه مجموعه شورا ی اسلامی و شهرداری به همراه لوح تقدیر به رسم یادبود تقدیم ایشان شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود