12 آبان 1394
شماره خبر: 152113

3 کارگاه آموزشي پدافند غيرعامل تا پایان سالجاری برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 3 کارگاه آموزشي پدافند غيرعامل تا پایان سالجاری برگزار می شود


مسئول پدافند غيرعامل سازمان عمران و نوسازي شهرداري کرج از برگزاري سه کارگاه آموزشي پدافند غيرعامل تا پایان سالجاری خبر داد.
حميد منصور کيایی ،گفت: سازمان پدافند غيرعامل در سال 1382 به فرمان مقام معظم رهبري تاسيس شد و پس از تاييد اساسنامه اين سازمان توسط مجلس شوراي اسلامي، در سال 93 به تاييد مقام معظم رهبري رسيد. وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات کميته اجرايي پدافند غیر عامل شهرداري کرج، سازمان عمران و نوسازي به عنوان رئيس کميته فرعي آموزش، پژوهش و برنامه ريزي با همکاري ديگر اعضاي کميته، برگزاري سه گارگاه آموزشي تخصصي پدافند غیر عامل را در محل سالن همايش هاي خود تا انتهاي سال جاري براي مسئولين پدافند غيرعامل و کارشناسان مرتبط، مديران ارشد، روساي ادارات و کارشناسان شهرداري کرج در دستور کار خود قرار داده است. این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اين که معتقديم موفقيت در حوزه پدافند غيرعامل مستلزم همکاري تمامي مسئولين استاني است امضاء تفاهم نامه هاي مشترک با ساير ارگانها جهت استفاده از ظرفيتهاي موجود طرفين در مقوله آموزش و فرهنگسازي و پيشگيري از موازي کاري را راهکار مناسبي براي شروع همکاري هاي مشترک در اين زمينه مي دانيم و فعاليت هايي را نيز جهت تحقق اين مهم آغاز کرده ايم .
فعالیتهای سازمان عمران در حوزه پدافند غیرعامل
مسئول پدافند غيرعامل سازمان عمران و نوسازي شهرداري کرج در بخش دیگری از سخنانش به طراحی بنر و شاسی های مرتبط با موضوع پدافند غیرعامل توسط پرسنل واحد برنامه ریزی و پژوهش این سازمان جهت آشنایی هرچه بیشتر مراجعه کنندگان و کارمندان این نهاد با مفاهیم و موضوعات مرتبط با پدافند غیرعامل اشاره کرد و افزود:در این راستا، با توجه به تقسیم وظایف این حوزه، با استفاده از ظرفیت های تخصصی و کارشناسی نسبت به تهیه و تنظیم نشریه داخلی و توزیع آن در روز همایش اقدام شد. منصور کیائی در پایان از اهتمام ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج و دیگر دست اندرکاران این برنامه که زمینه توجه به مبانی پدافند غیرعامل در طراحی و ساخت پروژه های شهری اقدام نموده تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود