19 آبان 1394
شماره خبر: 152561

تجارب مدیریتی اداره آموزش دو شهر تهران و کرج مبادله شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تجارب مدیریتی اداره آموزش دو شهر تهران و کرج مبادله شد


مدیر اداره آموزش شهرداری کرج از دیدار جمعی نیروهای این اداره از دستگاه هم تراز در شهرداری تهران خبر داد و گفت: این دیدار به منظور تبادل دانش و انتقال تجربیات انجام گرفت.
حمید قاسمی این خبر را اعلام کرد و بیان داشت: یکی از روش های ارتقای دانش و انتقال تجربه در سیستم های اداری، بازدید میدانی و حضوری از دستگاه ها و بخش های مشابه در دیگر شهرها و استان هاست که دیدار فوق با همین هدف روز گذشته صورت پذیرفت. وی با بیان اینکه در این بازدید مدیریت آموزش و تشکیلات شهرداری تهران مورد رصد و بررسی قرار گرفت، افزود: پس از بازدید مجموعه، مدیر آموزش به همراه روسای ادارات مربوطه در دو شهر نشستی مشترک برگزار کرده و به بررسی موضوعات مختلف پرداختند. قاسمی، بیان داشت: در نشستی که در اداره آموزش و تشکیلات شهرداری تهران برگزار شد، ضمن بیان فرایندهای مختلف و فعالیت های مشترک، راهکارهایی در خصوص بهبود و ارتقای جنبه کیفی آموزش و همگام سازی شاغلین با تکنولوژی های روز مطرح شد و مورد بحث قرار گرفت.
وی افزود: همچنین موضوعات مختلفی در این جلسه مورد بحث قرار گرفت که از جمله این محورها بررسی ساختار سازمانی آموزش در شهر تهران، نحوه برگزاری همایش ها، چگونگی ارزیابی و انتخاب اساتید همکار، نحوه تعاون و همکاری و تبادل اطلاعات با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود