23 آبان 1394
شماره خبر: 152761

مدیرکل کتابخانه های استان البرز با نخبگان و اعضای منتخب کتابخانه ها دیدار کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مدیرکل کتابخانه های استان البرز با نخبگان و اعضای منتخب کتابخانه ها دیدار کرد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در دومین روز از دوره تکریم کتابداران و ترویج گفتمان کتابخوانی با اعضای منتخب و نخبه کتابخانه های عمومی از شهرستانهای استان دیدار و پای صحبت های آنها نشست.
حجت الاسلام فلاح صبح روز پنج شنبه در دومین روز از دوره تکریم کتابداران و ترویج گفتمان کتابخوانی در سالن اجتماعات کتابخانه امیر کبیر کرج با اعضای منتخب و نخبه کتابخانه های عمومی از شهرستانهای استان دیدار و پای صحبت های آنها نشست. در این دیدار صمیمی هر یک از اعضای منتخب کتابخانه های عمومی به بیان دیدگاه ها ، نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود را در فضایی دوستانه مطرح و هریک از کارشناسان ستادی نیز پاسخگوی مسایل مطرح شده بودند. ابتدای جلسه حجت الاسلام فلاح با تعیین یک نفر از حاضرین با شرط سنی مدیریت جلسه را به اعضا محول و خود نیز با همراهی تعدادی از کارشناسان ستادی شنونده مطالب و مسایل اعضای کتابخانه های عمومی شدند. مسایلی همچون نیاز به راه اندازی اتوبوس سیار برای مدارس و دانشگاه های سطح استان برای ترویج کتابخوانی ، فعال سازی کانونهای ادبی در برخی شهرها مثل اشتهارد و محمد شهر و موضوع گرمایش کتابخانه های اشتهارد؛ افزایش سیستم های رایانه در کتابخانه ها، راه اندازی شیفت دوم کتابخانه پیامبر اعظم (ص) ، جانمایی مناسب برای اطلاع رسانی در کتابخانه های عمومی ، فضای کوچک برخی کتابخانه های عمومی ، نماز خانه و فعالیت های فرهنگی در کتابخانه های عمومی ، تقویت منابع بروز کتابخانه ها و همچنین کتابخانه مرکزی و شت دوم پنج شنبه ها و از جمله مسایلی بود که اعضای کتابخانه های عمومی در این جلسه مطرح وهر یک از کارشناسان به سئوالات ، راه کار ها و موانع اجرایی برخی امورات پاسخ دادند.
در پایان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز با جمع بندی مسایل مطرح شده و نکته برداری از مطالب حاضرین دستور بررسی و پیگیری و همچنین اجرای برخی از موارد را صادر کردند. گفتنی است این نشست مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرت و مقرر شد تا این روند در شهرستانها و با حضور اعضای بیشتری از کتابخانه های عمومی و حضور مدیریت استان برگزار شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود