25 آبان 1394
شماره خبر: 152934

روند پروژه عمرانی احداث ساختمان جدید اداری منطقه 4 کرج رصد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

روند پروژه عمرانی احداث ساختمان جدید اداری منطقه 4 کرج رصد شد


رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: ساخت ساختمان های جدید در سازمان ها و مناطق تابعه این دستگاه، موجب تمرکز بیشتر پرسنل بر انجام ماموریت های محوله می شود و تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع را به همراه دارد.
محمود دادگو با حضور در منطقه 4 شهرداری کرج از ساختمان جدید اداری در حال احداث این منطقه بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت این پروژه از سوی مدیر منطقه و پیمانکار مربوطه قرار گرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج در جریان این بازدید عنوان کرد: استقرار سازمانها و مناطق تابعه شهرداری کرج در ساختمان های جدید، موجب تمرکز بیشتر پرسنل بر انجام ماموریت های محوله می شود و تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع را به همراه دارد. دادگو ادامه داد: ساختمان های قدیمی به لحاظ فقر تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری از بستر مناسب برای انجام امورات شهروندان برخوردار نیستند که این موضوع بازدهی هرچه بیشتر حوزه های مختلف دستگاه خدمات رسان شهرداری را مانع می شود. این مسئول ارشد شهری با تاکید بر اینکه در احداث ساختمان های جدید اداری، توجه به مقررات ملی ساختمان، نمای مناسب و سایر مباحث جدی گرفته شود، اظهار داشت: ساختمان اداری مناطق و سازمان های تابعه شهرداری کرج به عنوان یک سرمایه مادی و معنوی به مجموعه شهر و شهروندان تعلق دارد و حفاظت از آنها وظیفه ای همگانی است. وی یادآور شد: خوشبختانه در سایه حمایت های شورای چهارم کرج شاهد طراحی و احداث ساختمان های جدید اداری برای تعدادی از مناطق و سازمان های تابعه شهرداری کرج بوده ایم که بر اساس شاخص ها، امیدواری و اعتماد افکار عمومی به مسئولان شهری را افزایش داده است. فیض نیز در این بازدید بیان کرد: ساختمان اداری جدید در حال ساخت منطقه 4 شهرداری کرج در مجاورت ساختمان قدیم این منطقه به بهره برداری می رسد که تا کنون 60 درصد کارهای عمرانی آن به اتمام رسیده است. مدیر منطقه 4 شهرداری کرج، افزود: احداث ساختمان اداری منطقه از اولویت های مهمی بود که در دستور کار شهرداری قرار گرفت و با توجه به موقعیت جغرافیای این منطقه و به لحاظ جمعیت و حجم بالای تردد مسائل ترافیکی در احداث آن در نظر گرفته شد. فیض در پایان با تاکید بر لحاظ کردن مسائل ترافیکی منطقه در اجرای پروژه مذکور، گفت: لحاظ کردن این مهم با هدف پیشگیری از بروز مشکلات برای اهالی منطقه 4 شهرداری کرج و افرادی که روزانه در این مسیر تردد می کنند، صورت گرفته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود