28 آبان 1394
شماره خبر: 153185

محمود سوداگر مدیر گروه رادیو تلویزیونی مدیریت شهری کرج شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

محمود سوداگر مدیر گروه رادیو تلویزیونی مدیریت شهری کرج شد


طی حکمی از سوی علی ترکاشوند، محمود سوداگر مدیر گروه رادیو تلویزیونی مدیریت شهری کرج شد و در جایگاه مشاور اجرائی و نماینده ویژه شهردار در صدا و سیما فعالیت های خود را آغاز کرد.
محمود سوداگر از مجریان توانمند و با سابقه صدا و سیما که پیش از این در سمت مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل استانداری البرز فعالیت داشت، دور جدیدی از فعالیت ها و اقدامات را در راستای راه اندازی گروه رادیو تلویزیونی مدیریت شهری کرج آغاز خواهد کرد که در همین راستا، نسبت به انتشار فراخوان جذب همکار افتخاری نیز اقدام شده است. در حکم صادره برای سوداگر که به امضای علی ترکاشوند شهردار ایران کوچک رسیده است، آمده است:
«جناب آقای محمود سوداگر
مشاور اجرائی و نماینده ویژه شهردار در صدا و سیما
موضوع: ابلاغ حکم
سلام علیکم؛
احتراماً، با عنایب به لزوم تعامل سازنده با رسانه ملی و استفاده از ظرفیت های موجود و انعکاس فعالیت های فراوان مدیریت شهری و ارتقای آگاهی و دانش شهروندان و جلب مشارکت ایشان در اداره امور شهر، با استناد به بند 7 مصوبه دومین جلسه کمیته راهبردی برنامه سازی مدیریت شهری و بند 3 ابلاغیه شماره 23548 مورخ 94/4/3 به موجب این حکم ضمن حفظ پست سازمانی، جنابعالی به عنوان مدیر گروه رادیو تلویزیونی شهرداری (مجموعه مدیریت شهری) منصوب می گردید. امید است با توجه به تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه های فرهنگی و هنری و سالها فعالیت موثر در صدا و سیما و در سایه توجهات الهی و عنایات ویژه حضرت ولی عصر در انجام محوله موفق و موید باشید.
علی ترکاشوند – شهردار کرج»

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود