1 آذر 1394
شماره خبر: 153364

بسیجیان خالق ماندگارترین صحنه های پایمردی ملت ایران در راه دفاع از دين هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بسیجیان خالق ماندگارترین صحنه های پایمردی ملت ایران در راه دفاع از دين هستند


شهردار کلانشهر کرج از بسیجیان به عنوان خالق ماندگارترین صحنه های پایمردی ملت ایران یاد کرد و گفت: بسیج، فصل نمادین بزرگداشت عظیم‌ترین و متعالی‌ترین مجموعه انسانی است. خالق ماندگارترين صحنه هاي شجاعت و پايمردي ملت در راه دفاع از دين.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند در پيامي به مناسبت فرارسيدن هفته بسيج با بیان اینکه این هفته فرصتي مغتنم براي تجديد عهد و پيمان با آرمان هاي بلند حضرت امام خميني (ره) و بيعتي دوباره با مقام معظم رهبري (مدظله العالي) است، عنوان کرد: بسيجيان مخلص، بلند همتاني هستند كه در سايه ايمان و اخلاص لباس جهاد در عرصه‌هاي مختلف را بر تن كرده‌اند و به دور از وسوسه‌هاي نفساني و دنيوي در صف مجاهدان في‌سبيل‌ الله قرار گرفتند. شهردار کلانشهر کرج اظهار داشت: بسیجیان از سال های دور در عرصه دفاع از ميهن به ايثارگري و مجاهدت پرداختند و امروز نیز در عرصه خدمت نقشي بي‌بديل را ايفا مي‌كنند که اين حيات طيبه براي هميشه در تاريخ ايران جاري و ساري خواهد بود. ترکاشوند افزود: بسيج‌ را مي‌توان يك منظومه فكري اثرگذار در عرصه‌هاي نظامي، سياسي، فرهنگي، علمي، اقتصادي و عرصه خدمت به ملت توصيف كرد و بسيجيان همواره در مسير دستيابي به قله‌هاي عزت و اقتدار حركتي با صلابت دارند. این مسئول ارشد شهری بیان کرد: بسيجيان در طول هشت سال جنگ تحميلي، جانانه در مقابل استكبار جهاني ايستادگي و مقاومت كردند و خالق زيباترين و ماندگارترين صحنه هاي شجاعت و پايمردي يك ملت در راه دفاع از دين و ارزش هاي الهي شدند.
وی ادامه داد: بسيج توانمند و كارآمد پس از دوران دفاع مقدس نيز حضوري موثر در عرصه هاي مختلف كار و تلاش و سازندگي داشته و با تربيت نيروهاي مومن، متعهد و متخصص دربدنه هاي اجرايي، زمينه پيشرفت و بالندگي روزافزون كشور را فراهم كرد و امروز با گذشت سال ها از شكل گيري بسیج، توانمندی های شگرف و تحسین برانگیز و قدرت بي بديل و تحول آفرين اين نهاد الهي، بيش از پيش موجبات عزت، اقتدار، افتخار و سربلندي نظام و انقلاب اسلامي و ترس و وحشت دنياي استكباري را به دنبال داشته است. شهردار کرج اضافه کرد: بسيج سرشار از ظرفيت هاي بالقوه و ناشناخته اي است كه با كشف و بهره مندي از اين توان عظيم و تأسي به فرهنگ و روحيه جهادي، مي توان گره هاي اصلي در مسير رشد و تعالي و پيشرفت روز افزون كشور را باز و بر موانع و مشكلات بزرگ در عرصه هاي مختلف غلبه كرد. چرا كه بسیج همواره و در هر شرايطي، بهترین پشتوانه علمی و فرهنگی و دفاعی و سازندگي برای آینده نظام مقدس بوده و اگر مشي و تفکر پویا و زنده بسیجی در كشور طنین انداز شود، آنگاه چشم طمعِ دشمنان و جهانخواران از آن دور و نظام در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد. این مسئول گفت: سالگرد تشكيل بسيج مستضعفان، يادآور خاطره پرشكوه مجاهداتي است كه در دوران هشت ساله جنگ تحميلي، زيباترين تابلوهاي ايثار و فداكاري همراه با نجابت و فروتني و توأم با شجاعت و رشادت را ترسيم كرده است. خاطره جوانمردان پاكدامن و غيوري كه شيران روز و زاهدان شب بودند و جبهه جنگ را محراب عبادت ساختند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود