4 آذر 1394
شماره خبر: 153614

14 هزار مترمربع از معابر بلوار سرداران منطقه 9 کرج ساماندهی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

14 هزار مترمربع از معابر بلوار سرداران منطقه 9 کرج ساماندهی شد


سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج گفت: به منظور خدمات رسانی هر چه بیشتر به شهر و شهروندان بیش از 14 هزار مترمربع عملیات تراش و روکش آسفالت در اراضی انصاری این منطقه اجرایی شد.
حسین عطایی عنوان کرد: حوزه عمران منطقه 9 شهرداری کرج در ادامه طرح بهسازی آسفالت معابر در سطح این منطقه که از ابتدای سال جاری کلید خورده است عملیات تراش و روکش اراضی انصاری را در دستور کار خود قرار داد و به اجرا رساند. سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج اظهار داشت: در عملیات مذکور معابر بلوار سرداران با صرف هزار و 600 تن آسفالت در 14 هزار مترمربع صورت گرفت که تمامی مراحل اجرای پروژه با نظارت احسن بر انجام کار توسط کارشناسان حوزه عمران منطقه انجام شد. عطایی افزود: با توجه به اینکه تردد آسان در معابر یکی از مطالبات به حق شهروندان از شهرداری می باشد، حوزه عمران منطقه 9 شهرداری کرج نیز عملیات بهسازی بسیاری از معابر را با توجه به الویت های مشخص در دست اقدام قرار داد که تا به امروز طرح های ضربتی عمرانی قابل قبولی محقق شده است.
این مسئول با مهم ارزیابی کردن اجرای طرح های زیرساختی اظهار داشت: رسیدگی به موضوع آسفالت در بحث عمرانی امری ضروری است و عملیات آسفالت معابر این منطقه از شهرداری کرج نیز طبق استانداردهای موجود و با رعایت دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و بر اساس اولویت های پیش بینی شده، انجام می شود. وی در پایان ارتقاء سطح خدمات رسانی ها و برنامه ریزی را برای ابعاد مختلف زندگی شهروندان امری ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با ایجاد بسترهای مناسب، مشارکت بخش خصوصی ، اهتمام مجموعه شهرداری و بهره گیری از تمام ظرفیت ها؛ شاهد رفع محرومیت ها و بروز تغییرات هر چه بیشتر در مبلمان شهری کرج باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود