7 آذر 1394
شماره خبر: 153759

اولین جلسه بررسی شاخص های عملكردی در منطقه 11 کرج تشكیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اولین جلسه بررسی شاخص های عملكردی در منطقه 11 کرج تشكیل شد


اولین جلسه بررسی شاخص های عملکردی به منظور تطبیق و به روز رسانی آیتم های آماری با وضعیت موجود و تکمیل فرم های آماری بر اساس اقدامات جاری واحدهای مختلف در منطقه 11 شهرداری کرج، برگزار شد.
حاضرین در این جلسه که در دفتر مدیر منطقه 11 شهرداری کرج برگزار شد با بیان دیدگاه ها و تشریح عملکرد واحدهای مربوطه، چگونگی استخراج شاخص های آماری و فرایند اندازه گیری را مورد ارزیابی قرار دادند. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در این جلسه به اهمیت کار علمی بر مبنای اصول برنامه ریزی، مدیریت بر مبنای اهداف، ارزشیابی فعالیتها در تمامی واحدها و نقش آن در ارتقای سازمانی شهرداری اشاره کرد و گفت: هدف از تشکیل اینگونه نشست ها بررسی آیتم های آماری فعلی و بروز رسانی و استاندارد سازی آنها بر مبنای شرح وظایف حوزه های اجرایی منطقه می باشد. مهدی فاطمی با تاکید بر ضرورت فعالیت حوزه های مختلف منطقه بر مبنای برنامه ریزی و مشخص کردن دورنما و نتیجه کار، نقش اینگونه استراتژی ها را در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده بسیار مؤثر قلمداد کرد. این مسئول مطالب فرمهای مقدماتی هر یک از حوزه های عمران، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، فضای سبز و ... را تشریح کرد و آیتم هایی را که در فرم قید نشده و یا نیاز به اصلاح داشتند را معرفی و نکات لازم در این زمینه را به معاونان، رؤسای ادارات و مسئولان حوزه های مختلف منطقه 11 شهرداری کرج متذکر شد. وی شاخص های اندازه گیری میزان کار انجام شده را برای حاضرین تشریح کرد و اظهار داشت: با انجام این امور، ضمن دسترسی به اندازه کار اجرا شده و مقایسه آن با فعالیت مورد نیاز، معیارهای سنجش کار برای برآورد پروژه های آتی نیز مشخص می شود. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج به مسئولان واحدها مأموریت داد ظرف مدت 15 روز تا تشکیل جلسه بعدی، فرایندهای جاری حوزه های خود را بر اساس فرم شاخص های عملکردی تعریف و در جدول مربوطه پیاده و معیارهای اندازه گیری را نیز مشخص کنند.
فاطمی در پایان جلسه ابراز امیدواری کرد: با تنظیم و اجرای نظام ارزیابی عملکرد بر مبنای شاخص های آماری، علاوه بر اجرای دقیق تر و با کیفیت تر امور، جایگاه سازمانی شهرداری کرج و به تبع آن مناطق ارتقا یابد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود