30 آبان 1391
شماره خبر: 15400

اجرای 98درصد عملیات جدولگذاری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اجرای 98درصد عملیات جدولگذاری

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 7 شهرداری کرج از اجرای 98 درصد عملیات جدولگذاری در شهرک آسمان خبرداد.
مجید عسگری در گفتگو با برنامه رادیویی شهر من سلام با بیان این مطلب افزود: این اقدام عمرانی زیرساختی طی پنج ماه گذشته تا کنون و با بسیج کردن منابع انسانی و بهره گیری حداکثری از امکانات موجود انجام شده است. وی با تاکید بر ارائه خدمات شهری به شهروندان و ساکنان منطقه، عنوان کرد: تحقق این مهم و ارائه متوازن خدمات در سطح منطقه از رسالت های مهم شهرداری است که مسئولان ذیربط نیز اراده و اهتمام ویژه ای بر انجام آن دارند. این مسئول در خصوص مسائل و مشکلات شهرک آسمان بیان کرد: اجرای طرح های ساماندهی و بازسازی در شهرک هایی که توسط شهرک سازان احداث شده است بر عهده وزارت مسکن و تعاونی های ذیربط است. عسگری ادامه داد: این در حالیست که شهرداری کرج طی پنج ماه اخیر اقدامات ویژه ای برای رفع مشکلات شهری این شهرک به انجام رسانده است که از جمله این اقدامات جدول گذاری و توزیع آسفالت در معابر است.
توزیع بیش از 2 هزارتن آسفالت در معابر
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج در ادامه از توزیع دو هزار و 183 تن آسفالت در شهرک آسمان خبرداد و افزود: این میزان آسفالت با هدف اجرای طرح های زیرساختی و ساماندهی معابر شهرک، در معابر اصلی و شورا پخش شده است. عسگری همچنین از اجرای طرح آسفالت در دو رینگ اصلی شهرک آسمان خبرداد و عنوان کرد: ادامه طرح آسفالت در این شهر در حال انجام است. وی با اشاره به مشکلات ضلع شرقی بلوار باغستان، بیان کرد: از مهمترین مشکلات این محدوده نداشتن خط کشی عابر پیاده در معابر اصلی است که این مشکل نیز با طراحی و برنامه ریزی انجام شده توسط مسئولین ذیربط در شهرداری در کمترین زمان ممکن رفع می شود. عسگری با بیان اینکه، اختیارات لازم در خصوص انجام خط کشی های عابر پیاده در سطح منطقه وجود دارد، افزود: با برنامه ریزی زمانبندی و در اسرع وقت، مشکلات طبق روال منطقی و بهره گیری از همه امکانات رفع خواهد شد. این مسئول با اشاره به بار ترافیکی منطقه از فلکه اول رجایی شهر تا شوراع اصلی منتهی به آن، عنوان کرد: رفع این معضل ترافیکی نیز از اولویت های مهمی است که بطور ویژه مد نظر کارشناسان قرار دارد.
عسگری اظهارامیدواری کرد: مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان تحت تاثیر برنامه ریزی های راهبردی و کاربردی در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شود و مردم منطقه در اسرع وقت شاهد اثرات تصمیمات و برنامه ها ریزی های انجام شده باشند. وی با بیان اینکه، انعکاس صحیح مسائل نقشه راه خدمت رسانی را به مسئولین نشان می دهد، گفت: برای تحقق این مهم نیاز است، شهروندان انتقاد مصداقی و منطقی از روند اجرای برنامه های شهرداری داشته باشند.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود