30 آبان 1391
شماره خبر: 15412

توزيع بسته هاي فرهنگي همزمان با ماه محرم

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 توزيع بسته هاي فرهنگي همزمان با ماه محرم

سپیدار آنلاین: مدير منطقه 4 شهرداري كرج گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا...الحسین(ع) شهرداری این منطقه اقدام به توزیع بسته های فرهنگی میان مساجد و تکایای مذهبی كرده است.
فرج اله ایلیات در خصوص این خبر افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا...الحسین(ع) و گرامیداشت و ترویج فرهنگ عاشورای حسینی ،مقرر شد تا اقلام فرهنگی ویژه این مناسبت در میان مساجد و هیات مذهبی توزیع شود. مدیر منطقه 4 شهرداری کرج گفت: مسئولان هیات مذهبی و مساجد مستقر در منطقه می توانند با در دست داشتن مدارک به واحد روابط عمومی مراجعه و از جزییات بیشتر مطلع شوند. ایلیات تاكيد كرد: فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین(ع) باید همواره در راس امور قرار گرفته و در راستای زنده نگه داشتن نهضت حسینی ، نباید از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار باشیم.
آغاز عمليات تعريض بلوار امام خميني(ره)
مدير منطقه 4 شهرداري كرج در بخش ديگري از سخنان خود از آغاز عملیات تعریض بلوار امام خمینی(ره) حد فاصل خیابان افشار تا سه راه بنفشه خبر داد. ايليات افزود: با توجه بررسهای بعمل آمده توسط کارشناسان فنی، و اخذ مجوزهای لازم، عملیات تعریض ،زیر سازی و آسفالت این بلوار بصورت امانی و توسط نیروهای اداره عمران منطقه 4 آغاز شد. وي گفت: این امر در راستاي روان سازی و کاهش ترافیک این بلوار صورت گرفته و امید مي رود با استعانت از ایزد متعال و تلاش نیروهای خدوم و تجهیزات لازم به این مهم به زودي محقق شود. اين مسئول افزود: از دیگر اقدامات این طرح که در ضلع شرقی خیابان بنفشه اجرايي خواهد شد میتوان به احداث زمین بازی کودکان ،فضای سبز و پارک تفریحی اشاره كرد. ايليات گفت: اجرای این طرح توسط عوامل امانی بوده و حدود 500 میلیون ریال صرفه جویی در هزینه های عمرانی را در بر داشته است.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود