18 آذر 1394
شماره خبر: 154406

خدمت رسانی اتوبوسرانی کرج به زائران کربلای معلا پایان یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خدمت رسانی اتوبوسرانی کرج به زائران کربلای معلا پایان یافت


انتقال زائران اربعين حسینی که از سوم آذر ماه با اختصاص 150 دستگاه اتوبوس در داخل خاک عراق آغاز شده بود صبح امروز با ورود اتوبوسها از مرز مهران پایان یافت.
ناوگان اتوبوسرانی کرج در کنار اتوبوسهای شهر تهران و مشهد در این طرح شرکت کرده و طی 12 روز کاری با اعزام بیش از 9 هزار و 500 سرویس، کار جابجایی بیش از 561 هزار نفر را از زائران را به عهده داشت. مسافت 80 کیلومتری و نسبتاً طولانی مرز مهران تا شهر کوت عراق، جمعیت میلیونی زائران و تعداد قابل توجه اتوبوسهای اختصاص داده شده در این طرح نیازمند برنامه ریزی مناسب مسئولان و حضور تیم پشتیبانی مجرب در طول مدت زمان اجرای آن بود که این امر با تدابیر اتخاذ شده محقق شد. عوامل گشت و کنترل نظارت خطوط، نیروهای حوزه تعمیر و نگهداری و تدارکات و پشتیبانی که در کنار رانندگان پر تلاش این سازمان وظیفه خطیری را بعهده داشته اند تنها به عشق سرور و سالار شهيدان و به امید آنکه نامشان در لوح خادمین امام عشق ثبت شود، همه همت و تلاش خود را بکار بستند.
تشرف به بارگاه مولی متقیان، علی (ع) و پابوسی حرم حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و ماه منیر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس(ع) برنامه پایانی این طرح بود که حلاوت خاصی را برای خادمین به همراه داشته است. گفتنی است راه اندازی این طرح با حمایت و مساعدت های بی دریغ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج انجام شد که این نشان از موج ارادات خالصانه به دستگاه ملکوتی سیدالشهدا در بین مدیران شهری کرج است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود