25 آذر 1394
شماره خبر: 154715

اجرای بیش از 2 هزار متر لوله گذاری قطره ای در منطقه 5 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای بیش از 2 هزار متر لوله گذاری قطره ای در منطقه 5 کرج


مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از اجرای دو هزار و 600 متر عملیات لوله گذاری به منظور آبیاری قطره ای عرصه های سبز در برخی معابر این منطقه خبر داد و گفت: کاشت 11 هزار پیاز لاله از دیگر اقداماتی می باشد که در راستای افزایش فضاهای سبز منطقه به اجرا رسیده است.
عباس سعیدی کیا با توجه به بحران آب موجود در کشور و اهمیت بهینه سازی مصرف آب؛ جایگزینی آب خام و حذف آب شرب از سیستم آبیاری، حذف گونه های گیاهی با نیاز آبی بالا، کاشت گیاهان مقاوم به خشکی و استفاده از سیستمهای آبی بهینه باز از جمله اقداماتی می باشد که در دستور کار حوزه فضای سبز منطقه 5 شهرداری کرج قرار گرفته است تا با اجرایی کردن آنها از افزایش مشکلات در این زمینه جلوگیری شود. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج اظهار داشت: بر این اساس عملیات لوله گذاری به طول دو هزار و 600 متر با اعتباری بالغ بر 650 میلیون ریال به منظور انتقال آب خام به شهرک رازی، بلوار گلستان و خیابانهای فرعی از مهترین اقدامات حوزه فضای سبز این منطقه به شمار می آید که اجرایی شد و عرصه های فضای سبز این محدوده از این به بعد با بهره گیری از سیستم آبیاری قطره ای سیراب می شوند.
سعیدی کیا افزود: کاشت 11 هزار عدد پیاز لاله در عرصه های فضای سبز منطقه به منظور استقبال از فصل بهار از دیگر اقدامات نیروهای پرتلاش واحد فضای سبز منطقه 5 شهرداری کرج می باشد که این روند همچنان ادامه دارد. این مسئول در پایان گفت: اجرای عملیات لوله گذاری جهت انتقال آب خام به عرصه های فضای سبز محدوده دهقان ویلا واقع در منطقه 5 شهرداری کرج از دیگر فعالیت هایی است که در دستور کار حوزه فضای سبز این منطقه قرار گرفته و در آینده ای نزدیک محقق می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود