1 آذر 1391
شماره خبر: 15485

برگزاری 12 دوره آموزشی ایمنی در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برگزاری 12 دوره آموزشی ایمنی در کرج

سپیدار آنلاین: معاون آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از برگزاری 12 دوره آموزشی ایمنی در این کلانشهر طی آبان ماه سال جاری خبر داد.
سهراب شعبانی اظهار داشت: طی آبان ماه سال جاری به همت معاونت آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در مجموع 12 دوره آموزش درون سازمانی با حضور 140 نفر از پرسنل برگزار شد. وی افزود: طی دوره مذکور در مجموع 67 ساعت آموزش از سوی هفت نفر از کارشناسان و متخصصان به شرکت کنندگان ارائه شد.
حدود 13 هزار نفر در دوره های عمومی شرکت کردند
این مسئول عنوان کرد: همچنین طی این مدت 68 دوره آموزش برون سازمانی نیز برگزار شد که در این دوره ها نیز 12 هزار و 952 نفر شرکت کردند که شامل داوطلبان آزاد، دانش آموزان، پرسنل ادارات و کارخانجات بودند. شعبانی ادامه داد: در این دوره ها نیز نکات لازم از سوی 178 کارشناس آتش نشانی طی 365 ساعت به شرکت کنندگان ارائه شد.
130 مشاوره در خصوص مسائل ایمنی ارائه شد
معاون آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج یادآور شد: در آبان ماه سال جاری از 70 نفر از آتش نشانان داوطلب ثبت نام و 130 مورد مشاوره در خصوص مسائل ایمنی به علاقمندان ارائه شد. وی از صدور 56 گواهینامه آموزشی طی این مدت خبر داد.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود