29 آذر 1394
شماره خبر: 154891

همزمان با هفته گرامیداشت حمل و نقل از تلاشگران حوزه حمل ونقل شهر جدید هشتگرد تقدير شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

همزمان با هفته گرامیداشت حمل و نقل از تلاشگران حوزه حمل ونقل شهر جدید هشتگرد تقدير شد


همزمان با هفته حمل ونقل، در مراسمي كه به همت شهرداري، شرکت عمران و با حضور شهردار، مدیر عامل شرکت عمران، اعضای شورای اسلامی، مدیر عامل و پرسنل سازمان حمل و نقل همگانی و جمعی از رانندگان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل برگزار گرديد از تلاشگران اين حوزه و همچنين رانندگان خطوط مختلف شهري و بين شهري تقدير به عمل آمد.
در ابتدا مهران معدندار مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت های صورت گرفته در سازمان، برنامه های آتی جهت بهبود امور حمل و نقل شهر را تبیین کرد.
در ادامه شهردار ضمن تبریک این روز به دست اندرکاران حوزه حمل و نقل عنوان کرد: بدون شك سیستم حمل و نقل در جامعه امروزي نقش بي‌بديلي را در همه مناسبات داشته و جزء لاينفك زندگي اجتماعی به شمار مي‌رود که در بخش‌هاي فرهنگي، اجتماعي و حتي سياسي از اهميت بسيار بالايي برخوردار می باشد، سید مسعود بزرگ زاده اظهار داشت: در حوزه مديريت شهري نيز مقوله مهم و كليدي حمل و نقل يكي از مهم‌تري ن مباحثی است كه از سوي مسئولان امر مورد توجه قرار گرفته است و رویکرد شهرداری افزایش ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی در این بخش می باشد. در ادامه نظام نصراللهی رئیس شورای اسلامی ابراز داشت: حمل و نقل بر مسائل اقتصادی و اجتماعی هر منطقه تاثیر بسزایی دارد و تمام کسانی که در این مجموعه با جدیت تمام فعالیت می کنند ازجمله رانندگان عزیزکه قشر زحمتکش جامعه را تشکیل می دهد و چرخه ی اقتصادی کشور به دست این عزیزان رقم می خورد باید توجه ویژه ی به این قشر بشود تا با خاطری آسوده سفرکنند. وی اضافه کرد: رانندگان و شاغلين اين بخش حلقه اي از زنجيره به هم پيوسته مديريت شهري هستند كه كيفيت كار و تلاش در اين حوزه، قطعاً مديريت شهري را در انجام مأموريتهاي خود ياري مي نمايد. مهندس شمس میریان مدیر عامل شرکت عمران در پايان تلاش و همت همه فعالان عرصه حمل و نقل اعم از مديران، كارمندان، برنامه‌ريزان، طراحان و رانندگان خدوم در حوزه‌هاي مختلف را ارج نهاد و اضافه کرد اميدواریم بتوانیم با تامین رفاه و معيشت بيشتر رانندگان قدم هاي موثري را در توسعه پايدارشهري و عدالت اجتماعي در بخش حمل و نقل فراهم کنیم. در پایان مراسم از کارکنان سازمان حمل و نقل و 70 راننده درون شهری و برون شهری با تقدیم تقدیرنامه و هدیه تجلیل به عمل آمد. لازم به ذکر است: 26 آذر 1362 يادآور ايامي است كه امام خميني (ره)، بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، فرماني در زمينه اعزام كاميونها به بنادر جنوبي براي تخليه كالاهاي وارداتي و مايحتاج مردم صادر كردند.در پي اين فرمان كاميون داران سراسر كشور،آمادگي خود را براي تخليه بار كشتي هاي بنادر و حمل ونقل مواد ضروري و مورد نياز مردم اعلام كردند. 14 سال پس از صدور فرمان امام راحل (ره) و به پيشنهاد وزارت راه و ترابري و براي آگاه‌سازي هر چه بيشتر جامعه با نقش و جايگاه بخش حمل و نقل، روز 26 آذر از سوي شوراي فرهنگ عمومي به عنوان روز حمل و نقل شناخته شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود