1 آذر 1391
شماره خبر: 15492

تشکیل سیزدهمین سازمان شهرداری کرج در آینده نزدیک

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تشکیل سیزدهمین سازمان شهرداری کرج در آینده نزدیک

سپیدار آنلاین: مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرج از تشکیل سیزدهمین سازمان شهرداری در آینده نزدیک خبرداد.
محمد جواد حسینی با اعلام این خبر افزود: این سازمان با تصویب نهایی شورای اسلامی شهر کرج و با نام سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری تاسیس و راه اندازی می شود. وی عنوان کرد: در حال حاضر اساسنامه سازمان مشارکتهای مردمی شهرداری به شورا شهر کرج ارسال شده است. این مسئول، هدف از راه اندازی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی را ساماندهی و سازماندهی امور سرمایه گذاری در کرج ذکر کرد و با اشاره به پتانسیل های بالای سرمایه گذاری در این کلانشهر، افزود: با توجه به این مهم، راه اندازی سازمانی با عنوان " سازمان سرمایه گذاری " امری ضروری است. حسینی، تاکید مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری مبنی بر افزایش سطح سرمایه گذاری در این کلانشهر را یادآور شد و بیان کرد: اين امر موجب انتفاع منطقی شهر و رونق سرمایه های شهری است، ضمن آنکه این مهم موجب تحقق اصل 44 قانون اساسی مبنی بر واگذاری امور به بخش خصوصی می شود.
ضرورت جذب سرمایه های بخش خصوصی
مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرج در ادامه با تاکید بر ضرورت جذب سرمایه های بخش خصوصی و فراهم آوردن زمینه های مساعد برای حضور سرمایه گذاران، عنوان کرد: از دیگر اهدافی که به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار سازمان سرمایه گذاری قرار دارد، ایجاد شرایط مناسب برای مشارکت بخش خصوصی در پروژه های شهری است.
حسینی با اشاره به اساسنامه سازمان سرمایه گذرای شهرداری کرج، اظهارداشت: جلب مشارکت های مردمی و سرمایه های بخش خصوصی از سرفصل های مهم این اساسنامه می باشد. وی افزود: این اساسنامه در راستای اجرای طرح های مختلف و رفع موانع و مشکلات موجود اجرایی تهیه و تدوین شده که با سیر مراحل قانونی و تصویب شورای اسلامی شهر می توان شاهد تحقق اهداف و برنامه های این سازمان بود.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود