29 آذر 1394
شماره خبر: 154937

سامانه مجازی ابر سلامت شهرداری کرج راه اندازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سامانه مجازی ابر سلامت شهرداری کرج راه اندازی شد


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج از راه اندازی سامانه مجازی ابر سلامت با هدف افزایش و ارتقاء سطح فرهنگی و سرانه فرهنگی توسط معاونت فرهنگی شهرداری کرج خبر داد.
فاطمه اسکندری با اعلام این خبر اظهار داشت: انجام فعالیت های فرهنگی موجب افزایش و ارتقاء سطح فرهنگی و سرانه فرهنگی می شود و راه اندازی سامانه مجازی ابر سلامت با این هدف راه اندازی شد.
وی استفاده از سامانه ابر سلامت را بستر الکترونیکی و قدرت ساختار فناوری و اطلاعات دانست و افزود: در این سامانه همچنین بستری جهت استفاده آن در تلفن همراه با هدف ارائه خدمات مراقبتهای پزشکی مهیا شده است. وی ارائه خدماتی همچون سلامت جسم، روان و مباحث اجتماعی و معنوی را از جمله امکانات سامانه ابر سلامت عنوان کرد و گفت: این سامانه امکان تشکیل پرونده سلامتی برای کلیه اعضای خانواده را فراهم کرده تا کاربران شعار پیشگیری بهتر از درمان است را محقق کنند. به گفته اسکندری این طرح ارائه دهنده سبک زندگی سالم بر اساس وضعیت روحی و جسمی است و این امکان را فراهم می کند تا کاربران بدانند آیا دچار بیماری شده اند یا خیر. رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج پرسش و پاسخ از سوی کاربران با پزشکان عضو در این سامانه را از دیگر امکانات این طرح عنوان کرد و گفت: کاربران می توانند سوالات پزشکی خود را به صورت آنلاین پرسیده و با کمترین زمان پاسخ خود را توسط پزشکان عضو در این سامانه دریافت کنند. به گفته وی مشاوره پزشکی، تست آزمون سلامت، ارائه تخفیف های پزشکی از دیگر امکانات این سامانه می باشد که شهروندان می توانند با مراجعه به این سامانه به آدرس KARAJABR.IR عضو شده و استفاده بهینه از این سامانه را داشته باشند.
فاطمه اسکندری خاطر اظهارامیدواری کرد:با همکاری و استقبال شهروندان شاهد اتفاقات خوب و مثمر ثمر در اجرای این طرح باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود