5 دی 1394
شماره خبر: 155291

اتاق فكر حمل و نقل در شهر كرج تشكیل می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اتاق فكر حمل و نقل در شهر كرج تشكیل می شود


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: با هدف رفع مشکلات حوزه حمل و نقل و ترافیک در شهر و به منظور بررسی راهکارهای آموزش روش های صحیح و نکته های مرتبط با ترافیک شهری، اتاق فکر حمل و نقل در کرج تشکیل می شود.
احمد افضلی این خبر را اعلام کرد و بیان داشت: مشکلات ناشی از تراکم ترافیک روزبه روز گسترده تر می شود و ابعاد تازه ای را در بر می گیرد که یکی از جدی ترین این ابعاد به موضوع آب و هوا و کیفیت تنفس شهروندان در شهر برمی گردد. وی اضافه کرد: نظر به این شرایط، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج برای بهره مندی بیشتر از تجربیات و تفکرات نوین و نیز ترسیم چشم انداز و برنامه ریزی های بلند مدت و کلان، اقدام به تشکیل اتاق فکر حمل و نقل کرده است. افضلی گفت: این اتاق با عنایت به تجربیات موفق برخی کلانشهرهای کشور مانند تهران و مشهد در زمینه اتاق فکر حمل و نقل که منجر به اتخاذ تصمیم های کلان شده است، تشکیل خواهد شد. این مسئول اعضای اتاق را نیز معرفی کرد و اذعان داشت: از جمله اعضای این اتاق می توان به نمایندگان حوزه های مختلف حمل و نقل و ترافیک شهری، متخصصین مشاورین جوان و همینطور اساتید دانشگاهی نام برد. به گفته افضلی، تشکیل اتاق فکر مزاياي متعددی دارد که از جمله آنها ايجاد امكان تبادل نظر بين مديران و متخصصان با يكديگر، اساتید و صاحبنظران خارج از مجموعه شهرداري، ایجاد زمينه مناسب براي تکمیل و بي نقص شدن طرح هاي ترافيكي و بحث پيرامون نكات كليدي آن در کنار استفاده از تجارب ساير شهرهاي ايران و جهان است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج بیان داشت: همچنین تصحيح نگرش ها، آشنائي با ابزارهاي جديد علم و تكنولوژي و امكان ارائه طرح هاي ابتكاري و نو از دیگر محصولات راه اندازی اتاقل فکر این حوزه خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود