6 دی 1394
شماره خبر: 155360

روشنایی بوستانهای شهید فهمیده و فرهنگیان استانداردسازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

روشنایی بوستانهای شهید فهمیده و فرهنگیان استانداردسازی شد


مدیر منطقه 2 شهرداری کرج از بهسازی و استانداردسازی روشنائی بوستان های شهید فهمیده و فرهنگیان واقع در محله آسیاب برجی این منطقه خبر داد.
احمدرضا خلوصی عنوان کرد: در راستای طرح بهسازی پارک های سطح منطقه 2 شهرداری کرج، عملیات استاندارد سازی روشنایی بوستان های شهید فهمیده و فرهنگیان در محله آسیاب برجی اجرایی شد.
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج اظهار داشت: تأمین روشنایی پارک ها از دغدغه های مهم شهرداری جهت ارائه خدمات به شهروندان است تا از این طریق امنیت و روشنایی بوستان های شهری رونق بیشتری پیدا کند و خانواده ها نیز اوقات فراغت بهتری را در این فضاها سپری کنند. خلوصی در ادامه اظهار داشت: همچنین با توجه به تمایل و مشارکت مردم در انجام فعالیت هایی که فضای سبز شهری را گسترش می دهد؛ به همت یکی از شهروندان ساکن در شهرک بنفشه کاشت درختچه در بلوار 12 فروردین منطقه 2 شهرداری کرج به متراژ 250 متر انجام شد. این مسئول یادآور شد: حوزه فضای سبز منطقه 2 شهرداری کرج آمادگی کامل را دارد تا هرگونه همکاری لازم با شهروندان را در زمینه ایجاد فضای سبز، کاشت درخت و درختچه در سطح منطقه داشته باشد. وی خاطر نشان کرد: تمامی اقدامات حوزه فضای سبز منطقه 2 شهرداری کرج به منظور نزدیک شدن سرانه فضای سبز منطقه به استانداردهای ملی و جهانی صورت می گیرد و بنا داریم از این طریق نسبت به توسعه نشاط اجتماعی، ارتقای سیما و منظر شهری و توجه به نیازهای روحی شهروندان گام های مطلوب تری را برداریم. مدیر منطقه 2 شهرداری کرج در پایان تاکید کرد: حوزه فضای سبز یکی از بخش هایی است که این منطقه بر آن توجه ویژه دارد؛ چرا که افزایش سرانه های فضای مترادف با کاهش آلودگی هوا و بهبود سلامت و بهداشت عمومی در جامعه است که شهروندان نیز در جلسات ملاقات مردمی بر اهتمام ویژه مدیریت شهری جهت رشد سرانه های فضای سبز تاکید ویژه دارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود