6 دی 1394
شماره خبر: 155373

تفاهم نامه استفاده از تسهیلات پیست بین المللی دیزین منعقد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تفاهم نامه استفاده از تسهیلات پیست بین المللی دیزین منعقد شد


مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از انعقاد تفاهم نامه استفاده از تسهیلات پیست بین المللی دیزین ویژه پرسنل شهرداری این کلانشهر خبر داد.
حسین سعیدی سیرایی با اعلام این خبر اظهار داشت: طی انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری کرج با مدیریت پیست بین المللی اسکی دیزین، امکان استفاده از تسهیلات این مرکز تفریحی ورزشی برای پرسنل شهرداری کرج فراهم شد. این مسئول هدف از انعقاد تفاهم نامه مذکور را استفاده پرسنل خدوم شهرداری کرج و خانواده هایشان از تسهیلات پیست اسکی بین المللی دیزین اعلام کرد و افزود: یکی از مهم ترین وظایف سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی فراهم کردن تسهیلات رفاهی برای شهروندان است که این مهم در راس اقدامات سازمان قرار گرفت است. مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج افزود: افزایش بهره وری و ارتقای راندمان کاری هر مجموعه مدیریتی وابسته به تقویت روحیه کارکنان است و استفاده کارکنان از امکانات تفریحی ورزشی سبب افزایش روحیه و نشاط آنها خواهد بود؛ به همین منظور قرارداد فوق برای کارکنان شهرداری کرج که بیش از شش هزار نفر را شامل می شوند منعقد شده است.
مدیریت اداری سازمان فرهنگی آماده ارایه خدمات رفاهی پیست بین المللی دیزین
مدیر اداری سازمان فرهنگی ورزشی در خصوص شرایط استفاده از پیست دیزین اظهار داشت: طبق مفاد تفاهم نامه استفاده از تسهیلات پیست بین المللی دیزین، خدمات پیست اسکی با هزینه 750 هزار ریال، تله کابین دیزین به مبلغ 350 هزار ریال و اخذ تخفیف 50 درصدی ویژه پرسنل شهرداری و خانواده شان محیا شده است. علی لطفی افزود: کارکنان شهرداری کرج می توانند با ارائه معرفی نامه از سازمان مربوطه خود و با مراجعه به مدیریت امور اداری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج واقع در بلوار ماهان از این تسهیلات بهرمند شوند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود