12 دی 1394
شماره خبر: 155719

ارتباط یکپارچه نرم افزار مدیریت تصاویر با سیستم ویدئو وال برقرار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ارتباط یکپارچه نرم افزار مدیریت تصاویر با سیستم ویدئو وال برقرار شد


معاون شهردار کرج در امور حمل و نقل و ترافیک، از ایجاد ارتباط یکپارچه و هماهنگ نرم افزار مدیریت تصاویر با سیستم ویدئو وال در مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج خبر داد.
احمد افضلی این مطلب را اعلام کرد و افزود: سیستم ویدئو وال یک سیستم نمایش یکپارچه با ابعاد وسیع و با قابلیت دریافت تعداد زیادی از ورودی های ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد .این سیستم می تواند در کنار پخش تصاویر زنده، تصاویر ضبط شده مختلف را نیز پخش نماید.این مسئول در تشریح سیستم فوق گفت: نرم افزار مديريت تصاوير ويدئويی Omnicast يکی از قدرتمندترين نرم افزارهای صنعتی است که تاکنون به صنعت CCTV معرفی شده است. اين نرم افزار توسط شرکت Genetec که يکی از شرکت های پيشرو در صنعت نرم افزارهای صنعتی مبتنی بر IP است توليد شده است.
,ی افزود: با استفاده از اين نرم افزار به راحتی می توان دوربين های جديدی در هر جای شبکه که باشد به سيستم اضافه نمود و تعداد اين دوربين ها می تواند تا 50 هزار دوربين در يک سيستم نيز باشد.
به گفته افضلی، حتی می توان با کمک قابليت Federation دوربين های سيستم های ديگر را نيز مشاهده کرد. اين نرم افزار دارای سيستم قوی پشتيبان است که امکان قطعی سيستم نظارت تصويری را به صفر می رساند. حتی وقتی يکی از سرورهايی که دوربين خاصی را کنترل می کند به صورت کلی از کار بيافتد با استفاده از قابليت Failover Archiver بدون آنکه هيچ قطعی در سيستم توسط کاربر احساس شود دوربين توسط سرور پشتيبان کنترل شده و تمامی تصاوير ضبط شده بدون حتی يک ميلی ثانيه قطعی در سرور اصلی قابل استفاده می باشند. معاون حمل و نقل شهرداری کرج ادامه داد: در اين نرم افزار استفاده از سخت افزار خاصی تحميل نشده و با وجود معماری باز نرم افزاری، محدوده وسيعی از دوربين های روز دنيا در اين سيستم قابل استفاده می باشند.
سیستم ویدئو وال چیست؟
وی تصریح کرد: سیستم ویدئو وال یک سیستم نمایش یکپارچه با ابعاد وسیع و با قابلیت دریافت تعداد زیادی از ورودی های ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد. این سیستم می تواند در کنار پخش تصاویر زنده ، تصاویر ضبط شده مختلف را نیز پخش نماید. افضلی بیان داشت: نرم افزار کاملا فارسی ویدئو وال Video Wall، امکان تعریف پنجره های متعدد در ابعاد و موقعیت های دلخواه را برای نمایش همزمان ورودی های مختلف فراهم می نماید. واسط گرافیکی کاربری نرم افزار، امکان تخصیص سریع و آسان ورودی ها و مدیریت منعطف پنجره ها را میسر می سازد. نرم افزار ها و سخت افزارهای این سیستم، مستقل از نوع نمایشگر بوده و قابلیت نمایش تصاویر روی انواع نمایشگرهای دیتا پرژوکتوری یا انواع lcd,led و تلویزیون را فراهم می کند. این مسئول با اشاره به اینکه برای اولین بار در کشور، کرج آخرین نسخه نرم افزار مدیریت ثبت تصاویر گرافیک کانادایی (Genetec) به صورت کامل با ویدئو وال (آلمانی) مستقر در مرکز کنترل ترافیک، بصورت یکپارچه و هماهنگ مرتبط گردیده است، اذعان داشت: ارتباط این دو محصول از دو کشور مختلف برای اولین بار با بهترین نوع خدمات در حال بهره برداری در مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود