16 دی 1394
شماره خبر: 156007

کاهش تب ترافیک در مرکز کرج با احداث تقاطع غیرهمسطح شهید آجرلو

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کاهش تب ترافیک در مرکز کرج با احداث تقاطع غیرهمسطح شهید آجرلو


دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج اظهار امیدواری کرد؛ با احداث تقاطع غیرهمسطح شهید آجرلو در میدان سپاه، شاهد روان سازی ترافیک در هسته مرکزی این کلانشهر باشیم.
فاطمه آجرلو ضمن محکوم دانستن اقدام شنیع رژیم آل سعود در قتل وحشیانه آیت الله شیخ نمر، مصیبت فقدان این عالم برجسته شیعه را به عموم ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت و اظهار کرد: امروز دستِ رژیم صهیونیستی از آستین رژیم آل سعود نمایان است و سران خودکامه این دولت عربی در بیراهه ای گام گذاشته اند که در نهایت سرنوشت شان را به سرنوشت صدام ملعون گره می زند.
وی در ادامه به کلنگ زنی دو پروژه عمرانی تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه و زیرگذر ولی عصر (عج) طی روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: برغم قرار گرفتن در فصل رکود درآمدی و نیمه تمام ماندن بسیاری از طرح های عمرانی در سطح کشور اما شورای اسلامی شهر کرج بالغ بر 400 میلیارد ریال برای احداث این دو طرح اعتبار تخصیص داد و ظرف 24 ماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد. آجرلو با اذعان بر اینکه می توان کرج را شهر ترافیک و آلودگی هوا نامید، خاطر نشان کرد: تردد بیش از 800 هزار دستگاه انواع وسایط نقلیه در سطح معابر استان، البرز را میزبان حدود 20 ترافیک و راهبندان های کشور کرده است و این میزان تردد معنایی جز آلودگی هوا، خانه نشینی کودکان و سالمندان و تشدید مشکلات زیست محیطی ندارد. این نماینده مردم کرج در شورای اسلامی شهر در ادامه اذعان داشت: تقاطع های غیرهمسطح شهدای ارتش، شهدای غواص، شهدای دانش آموز، شهدای حصارک، شهدای پلیس، شهید کچویی و پل روگذر حافظ از جمله طرح های ترافیکی هستند که در دوره چهارم مدیریت شهری احداث و تقدیم شهروندان محترم شده اند و به زودی شاهد افتتاح پل مکمل شهید سلطانی خواهیم بود و تب ترافیک در جاده ملارد نیز تا حدودی فروکش می کند. به گفته این مسئول ارشد شهری، تکمیل خط 2 متروی کرج با توجه به بودجه های تخصیص یافته و کنار گذاشتن شرکت سابیر از این طرح ملی، یکی دیگر از دغدغه ها و اولویت های جدی مدیریت شهری ایران کوچک به شمار می رود و با استفاده از توان بخش خصوصی داخلی و خارجی برای قرار گرفتن واگن های مترو روی ریل بهره برداری تلاش خواهیم کرد و ان شاء ا... طی 2 سال آتی روند مسافرگیری آغاز می شود. آجرلو در پایان از آغاز احداث پروژه کلان احداث بزرگراه شمالی و کمربندی جنوبی کرج به عنوان یکی از اولویت های عمرانی بودجه سال 95 شهرداری مرکز البرز یاد و اظهار کرد: با توجه به فشار موجود بر اتوبان کرج - تهران، احداث این پروژه تا حد زیادی به کاهش ترافیک و جلوگیری از سرریز شدن تردد خودروها به داخل شهر کمک شایانی می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود