6 آذر 1391
شماره خبر: 15609

شهروندان حضور متکدیان در شهر را اطلاع دهند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهروندان حضور متکدیان در شهر را اطلاع دهند

سپیدار آنلاین: مدیر کنترل و نظارت معاونت خدمات شهری شهرداری کرج از شهروندان خواست تا حضور متکدیان در این کلانشهر را به شهرداری اطلاع دهند تا هرچه سریعتر اقدامات لازم برای ساماندهی آنها انجام شود.
حشمت الله عزیزی اظهار داشت: به همت شهرداری و مدیریت کنترل و نظارت معاونت خدمات شهری، اقدامات لازم برای رفع معضل تکدی گری در این کلانشهر انجام شده است. وی افزود: در این زمینه ستاد ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری و با همکاری هفت اداره مرتبط نظیر بهزیستی، کمیته امداد، اداره کار، فرمانداری، دادگستری، نیروی انتظامی، صدا و سیما تشکیل شده است.
شهروندان در صورت مشاهده متکدیان در معابر مراتب را به شهرداری اطلاع دهند
این مسئول عنوان کرد: افراد آسیب دیده اجتماعی شامل متکدیان، معتادان، کارتن خوابان، اتباع بیگانه کشورهای مختلف به خصوص افغان هستند. عزیزی ادامه داد: در راستای اجرای طرح جمع آوری افراد آسیب دیده و متکدیان شهروندان می توانند در صورت مشاهده این گونه افراد مراتب را از طریق پیامک به شماره 100003333 اطلاع دهند.
سامانه 137؛ پل ارتباطی مسئولان و مردم
مدیر کنترل و نظارت معاونت خدمات شهری شهرداری کرج یادآور شد: همچنین شهروندان می توانند طی تماس با سامانه 137 تمامی مشکلات شهری از جمله ساماندهی متکدیان و ساخت و سازهای غیرمجاز را به مسئولان اطلاع دهند تا در اسرع زمان به آنها رسیدگی شود.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود