7 آذر 1391
شماره خبر: 15652

اراده مدیریت شهری کرج در احداث هتل با جذب مشارکت بخش خصوصی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اراده مدیریت شهری کرج در احداث هتل با جذب مشارکت بخش خصوصی

سپیدار آنلاین: مدیر مشارکتها و سرمایه گذاری شهرداری کرج، از اراده و تاکید مدیریت شهری کرج اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری بر احداث هتل در این کلانشهر با جذب مشارکت بخش خصوص خبرداد.
سیدمحمدجواد حسینی با تاکید بر موضوع فوق، عنوان کرد: بحث احداث هتل در کرج از جمله موضوعاتی است که با محور فعالیت های اداره مشارکت ها و سرمایه گذرای شهرداری کرج دنبال می شود. وی اظهارداشت: در خصوص احداث مجموعه های اقامتی و هتل در کرج رایزنی هایی نیز با اداره کل گردشگری به عنوان یکی از نهادهای متولی صورت گرفته است. این مسئول در ادامه با اشاره به نیاز کرج به احداث هتل و مجموعه های اقامتی، بیان کرد: بر این اساس با مصوبه شورای اسلامی شهری کرج مبنی بر احداث هتل در ابتدای جاده چالوس واقع در سه راه عظیميه، این پروژه با مشارکت بخش خصوصی اجرایی می شود. حسینی بیان کرد: هتل فوق با مصوبه شورای شهر در مساحتی به متراژ هشت هزار متر مربع و با نمای رودخانه کرج در ابتدای جاده چالوس احداث می شود. وی با تاکید بر اینکه، احداث هتل در کرج باید شایسته شهروندان و مسافران باشد، گفت: تحقق این مهم نقش بسزایی در ارتقاء خدمات دهی به شهروندان ایفا می کند ضمن آنکه این مهم زمینه ساز تغییر و تحول چرخه اقتصادی به نفع شهر و شهروندان است.
ضرورت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی
مدیر مشارکتها و سرمایه گذاری شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در پروژه های شهری عنوان کرد : این مهم زمینه ساز اجرای پروژه های عمرانی کلان و مورد نیاز شهر می شود.حسینی، اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی گری بخش دولتی را از جمله اهداف مشارکت با بخش خصوص ذکر و عنوان کرد: افزایش توان عملیاتی در اجرای پروژه های مختلف از دیگر علت های جذب سرمایه های بخش خصوصی است. وی خاطرنشان کرد: با مشارکت بخش خصوصی کیفیت و بهره وری خدمات به نفع شهر و شهروندان افزایش می یابد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود