24 دی 1394
شماره خبر: 156579

کانال تلگرام معاونت فرهنگی شهرداری کرج راه اندازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کانال تلگرام معاونت فرهنگی شهرداری کرج راه اندازی شد


قائم مقام معاون فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از راه اندازی کانال معاونت در برنامه تلگرام خبر داد و گفت: این اقدام با هدف آشناسازی شهروندان با اقدامات فرهنگی شهرداری کرج و نیز ارتقای فرهنگ شهروندی انجام گرفته است.
سعید حسنی این خبر را اعلام کرد و بیان داشت: امروزه روش های ارتباطی با گذشته بسیار متفاوت شده و عقب ماندن از ابعاد و امکانات مثبت این روند، پیامدهایی را برای افراد به همراه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: سالهاست از اختراع خط می گذرد و حال پای بسیاری از امکانات در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به میان آمده است. شبکه هایی که بیشتر حال و هوای یک شهر بزرگ را داشته و حوزه های مختلف بهداشتی، امنیتی، فرهنگی، علوم پژوهشی، آموزشی و حتی حمل و نقل را در خود جای داده است. حسنی اظهار داشت: افرادی که از این فضا جهت رشد و شکوفایی خود و جامعه استفاده می‌کنند، چنان رو به ازدیاد است که معاونت فرهنگی نیز استفاده از این ابزار و امکانات را با توجه به اهداف کوتاه و بلندمدت خود مد نظر قرار داده است. وی، نشانی این را https://telegram.me/moavenatfarhangikaraj اعلام کرد و افزود: شهروندان محترم و پرسنل می توانند با پیوستن به این کانال از اخبار و رویداد های فرهنگی اجتماعی شهر اطلاع یابند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود