24 دی 1394
شماره خبر: 156581

پرداخت به موقع کارکنان مطالبه جدی حوزه مالی شهرداری کرج از مدیران است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 پرداخت به موقع کارکنان مطالبه جدی حوزه مالی شهرداری کرج از مدیران است


مدیر کل مالی شهرداری کرج به همراه جانشین خود در منطقه 9 شهرداری کرج حضور یافته و طی نشستی با مدیر منطقه ضمن بررسی موارد مالی بر پرداخت به موقع مطالبات پرسنل و پیمانکاران تاکید شد.
این جلسه بنا به تاکید شهردار ایران کوچک و در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی به منظور برنامه ریزی صحیح در پرداخت کلیه مطالبات کارکنان و پیمانکاران برگزار شد. محمد احمدی؛ مدیر مالی شهرداری کرج با اشاره به نزدیک شدن روزهای پایانی سال، بر پرداخت بهنگام حقوق پرسنل وکارکنان منطقه، کارکنان امانی و تامین نیرو واحدهای خدمات شهری فضای سبز و عمران تاکید کرد. احمدی اظهارداشت: کلیه پرداخت های پرسنلی باید تا قبل از 25 اسفند ماه انجام شود و گزارش تکمیلی از پرداخت ها تحویل حوزه مالی مرکز شود. وی از مدیر مالی منطقه خواست تا در ارسال گزارشات وضعیت مالی تسریع نمایند.
این مسول، موضوع تخصیص پاداش ها، حق تلاش و حق جلسات کارکنان بر اساس قوانین و مقررات جاری را از دیگر انتظارات خود نسبت به مدیران مالی برشمرد. احمدی تصریح کرد: مدیر امور مالی موظف است در تمامی موارد همکاری لازم را با مدیریت منطقه و دستگاه های نظارتی حراست و بازرسی، حسابرسی مستقر در منطقه وهمچنین دستگاه های برون سازمانی جهت تسریع در امور حسابرسی صورت دهد.
مدیر کل مالی شهرداری کرج مسائل و مشکلات موجود در منطقه را نیز مورد بحث قرار داد و گفت: منطقه 9 یکی از مناطقی است که با برنامه ریزی صحیح مدیریت منطقه، به میزان کمتری از کمک مالی مرکز بهره برده و تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده است. این نشست با حضور جانشین اداره مالی شهرداری کرج، حسین عطایی؛ مدیر و قربانی؛ مدیر مالی منطقه 9 در ساختمان مرکزی این منطقه برگزار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود