28 دی 1394
شماره خبر: 156811

سومین جشنواره ورزشی محلات با رویکرد فرهنگی بصورت رایگان برگزار می‌ شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سومین جشنواره ورزشی محلات با رویکرد فرهنگی بصورت رایگان برگزار می‌ شود


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر گفت: برگزاری سومین دوره جشنواره ورزشی محلات کرج با رویکرد فرهنگی گامی در راستای سرمایه گذاری برای آینده به شمار می رود.
فاطمه اسکندری با بیان این مطلب اظهار داشت: امروزه ورزش و برگزاری مسابقات برای قشر جوان و نوجوان بسیار موثر بوده و به طور قابل توجهی موجب کاهش بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی می شود.
به گفته وی مدیریت شهری خود را موظف به برگزاری جشنواره ورزشی محلات می داند و با برگزاری آن کمک حال خوبی برای ادارات کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش شده است. رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج خاطر نشان کرد: برای سومین سال متوالی جشنواره ورزشی محلات با رویکرد فرهنگی و با هدف افزایش نشاط اجتماعی و سلامت جسمی میان همشهریان کرجی برگزار می شود که این مراسم 29 دیماه آغاز می شود و پیش بینی می شود تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته 20درصد افزایش داشته باشد. به گفته اسکندری برای سومین دوره مسابقات ورزشی محلات 20 رشته ویژه آقایان و 17 رشته ویژه بانوان پیش بینی شده است و شرکت در این مسابقات رایگان می باشد. وی یادآور شد: این مسابقات از اول بهمن کلید خورده و تا اواخر اسفند ماه جاری ادامه دارد.
اسکندری، اطلاع رسانی در این حوزه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: امید است با تداوم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، شاهد حضور پرشور و گسترده شهروندان در سومین دوره مسابقات ورزش محلات باشیم و فصل دیگری از تعاون، وحدت و همکاری را در سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" رقم بزنیم. وی خاطرنشان کرد: اگر ورزش محلات ادامه داشته باشد می تواند بستری مناسب برای کشف استعداد های نوجوانان باشد و در غنی سازی اوقات فراغت فرزندانمان و آینده ای پرنشاط و شاداب نقش موثری دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود