29 دی 1394
شماره خبر: 156941

المان 11 متری یادمان شهدای گمنام در مشکین دشت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

المان 11 متری یادمان شهدای گمنام در مشکین دشت


االمان یادمان شهدای گمنام برای اولین بار در البرز توسط شهرداری مشکین دشت بر مزار 5 شهید گمنام ساخته شده و آماده رونمایی است.
شهردار مشکین دشت صبح امروز 29 دیماه در نشست ستاد هماهنگی یادواره شهدای شهرستان فردیس ضمن اعلام خبر فوق گفت: المان شهدای گمنام با ارتفاع 11 متر و نورپردازی بسیار زیبا بر مزار 5 شهید گمنام بخش مشکین دشت ساخته شده که به زودی همراه با غبار روبی، عطر افشانی و گلباران مزار این شهدای معظم افتتاح خواهد شد. وی افزود: در راستای خدمتگزاری به خانواده های معظم شهدا به زودی کاروان 21نفره ای از پدرو مادران شهدا که آمادگی جسمانی برای سفر دارند از مسیر هوایی توسط شهرداری مشکین دشت به کربلای معلی اعزام خواهند شد. محبوب فروزنده ادامه داد: در تعرفه بودجه امسال یک معافیت ویژه نیز برای خانواده های شهدا در نظر گرفته شده بدین صورت که این خانواده ها برای 100 متر واحد مسکونی و 20 متر تجاری برای یکبار از پرداخت عوارض به شهرداری معاف می باشند.
وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا یک تکلیف همگانی است اظهار داشت: به منظور زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا عکس های 75 شهید مشکین دشت در بلوار امام خمینی توسط شهرداری این شهر نصب شد. فروزنده همچنین از دیدار با خانواده های شهدا ، نامگذاری کوچه ها و خیابان ها به نام شهدا و تغییر وضعیت فرزندان شهدا که از نیروهای کار شهرداری هستند را به عنوان اقدامات دیگر این شهرداری در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان برشمرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود