4 بهمن 1394
شماره خبر: 157203

300 متر از اراضی انتهای بلوار شهید چمران در منطقه 5 کرج دیوار کشی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

300 متر از اراضی انتهای بلوار شهید چمران در منطقه 5 کرج دیوار کشی شد


سرپرست منطقه 5 شهرداری کرج از اجرای عملیات دیوار کشی زمینهای بایر انتهای بلوار شهید چمران در این منطقه به طول 300 متر خبر داد.
مرتضی شاه محمدی عنوان کرد: منطقه 5 شهرداری کرج تا کنون توانسته است با شناسائی زمین های بایر و ساختمانهای متروکه ای که در مجاورت ساختمانهای مسکونی قرار دارند، نسبت به اعمال ماده 110 قانون شهرداریها و دیوار کشی و محصور نمودن آنها اقدام کند. سرپرست منطقه 5 شهرداری کرج اظهار داشت: طی این فرآیند شناسایی زمین های مذکور، اخطار به مالکین آنها و دادن یک ماه زمان جهت تعیین و تکلیف ملک صورت می گیرد که در صورت عدم مراجعه مالک، شهرداری موظف است طبق ماده 110 قانون شهرداریها نسبت به محصور کردن ملک اقدام کند. شاه محمدی افزود: بر این اساس شهرداری منطقه 5 کرج به منظور اعمال ماده 110 قانون شهرداریها مبنی بر دیوار کشی و محصور نمودن زمینهای بایر و متروکه موجود در بافت شهر، عملیات دیوار کشی انتهای بلوار شهید چمران را به طول 300 متر به اجرا رساند.
این مسئول در پایان ضمن اشاره به پیگیری و درخواست اهالی بلوار شهید چمران و شهرک مترو مبنی بر ساماندهی اراضی انتهای این بلوار که به محل تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی افراد سود جو تبدیل شده بود، بیان کرد: با اجرای عملیات مذکور جلوگیری از تخلیه نخاله در بافت شهری، آراستگي و زيباسازي منظر و محيط شهري و همچنین ارتقاء خدمت رسانی و جلب رضایت شهروندان که به عنوان مهمترین اولویت مجموعه مدیریت شهری در دستورکار این منطقه نیز قرار دارد محقق شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود