4 بهمن 1394
شماره خبر: 157207

احداث بیش از 50 درصد تقاطعات مصوب کرج در دوره چهارم شورای شهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

احداث بیش از 50 درصد تقاطعات مصوب کرج در دوره چهارم شورای شهر


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج وعده داد: بیش از 50 درصد تقاطعات مصوب شهر کرج تا پیش از پایان دوره چهارم شورای اسلامی شهر احداث می شود.
غفور قاسمپور این مطلب را اعلام کرد و بیان داشت: طبق طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر کرج و به منظور اصلاح و توسعه مسیرهای شهری و نیز کاهش ترافیک این کلانشهر، احداث تعداد 52 تقاطع غیرهمسطح در شورای اسلامی شهر مصوب شده است. وی با بیان اینکه تاکنون هشت عدد از این تقاطعات احداث شده است، اضافه کرد: این تقاطعات در قالب طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر دیده شده و کلیات آن در شورای عالی حمل و نقل کشور مورد تایید و تصویب قرار گرفته است. قاسمپور اذعان داشت: تلاش مدیریت شهری کرج تکمیل حداقل 50 درصد این تقاطعات مصوب تا پایان دوره چهارم شورای اسلامی شهر است و کوشیده شده با اتخاذ تدابیر و مناسب و تعیین محل جذب اعتبارات مورد نیاز، امکان تحقق این امر را فراهم آوریم.
منتظر تکمیل اتوبان همت نمی مانیم
عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه بخشی از این تقاطعات در قالب اجرای یکی از بزرگترین طرح های عمرانی شهر احداث می شود، اضافه کرد: ساخت بزرگراه شمالی شهر کرج به طول 17 کیلومتر پس از طی مرحله برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، از سال آینده به مرحله اجرا در می آید. به گفته قاسمپور، این بزرگراه در مسیر اتمام بزرگراه همت در ابتدای رودخانه کرج آغاز شده و تا اتصال به آزادراه کرج – قزوین امتداد می یابد. ضمن احداث بزرگراه شمالی شهر کرج تعداد 11 تقاطع غیرهمسطح در شهر احداث می شود.وی با اعلام اینکه ساخت این بزرگراه به اعتباری نزدیک به یک هزار میلیارد تومان نیاز دارد، عنوان کرد: شهرداری کرج برای آغاز بزرگراه شمالی با توجه به حساسیت موضوع ترافیک شهری و ضرورت چاره اندیشی سریع تر برای آن، به انتظار تکمیل اتوبان همت نمی ماند و کار خود را از سال آینده آغاز می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود